فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان:


واکسنیه شدن تمام سربازان قبل از آغاز خدمت

سردار ناظری از واکسینه شدن کلیه سربازان قبل از ورود به خدمت مقدس سربازی و اجرای دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی در کیله مراکز آموزشی خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، صبح امروز مراسم تحلیف و اعطای سردوشی به سربازان پایه آموزشی آبان ماه ۱۴۰۰ که بنام سردار شهید حاج مهدی توسنگ مزین شده بود با حضور سردار ناظری فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان در مرکز تربیت و آموزش ناجا مستقر در باغین برگزارشد.

سردار ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در این مراسم سربازان نیروی انتظامی را مدافعان خط اول ناهنجاری‌ها و اخلالگران نظم وامنیت عنوان کرد وگفت: وظیفه همه ما دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی وخدمت صادقانه به مردم این مرزوبوم است.

او افزود: نیروی انتظامی در تمامی جبهه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نقش بسزایی را ایفاء می‌کند.

فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان خطاب به سربازان گفت:همین افتخار برای شما بس که سردار سلیمانی خودرا سرباز ولایت خواندوما نیز باید ادامه دهنده راه شهیدان و سربازان خوب وشایسته‌ای برای ولایت باشیم.

این مراسم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجرای سنایور‌های نظامی همراه بود

در حاشیه این مراسم سردار ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان از واکسینه شدن کلیه سربازان در قبل ورود به خدمت مقدس سربازی و اجرای دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی در کیله مراکز آموزشی خبر داد و از والدین خواست تا فرزندان خودرا با اطمینان خاطر به مراکز آموزشی اعزام نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81012
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.