واگذاری امتیاز تیم فوتبال بانوان شهرداری بم

کرمان نو- با حضور هادی شهسوارپور فرماندار بم، بنی اسدی شهردار، دکتر بابک اسماعیلی مدیرعامل مجتمع معدنی و فرآوری روی خان‌خاتون بم و مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم قراردادنهایی واگذاری امتیاز این تیم به امضا رسید.

به گزارش کرمان نو شامگاه یکشنبه فرماندار بم در این جلسه گفت: هدف از انتقال این است که تیم فوتبال بانوان بم بعنوان یک برند توانسته در کشور افتخارات خوبی را به سرپرستی و مربی‌گری مرضیه جعفری و حمایت‌های شهرداری کسب کند که با توجه به وضعیت مجموعه شهرداری این تیم به مجموعه اقتصادی مجتمع معدنی و فرآوری روی خان خاتون بم واگذار می‌گردد .
هادی شهسوارپور بیان کرد: این معدن فعالیت‌های اجتماعی زیادی را در سطح شهرستان انجام می‌دهد که یکی از این فعالیت‌ها در بحث ورزش است که امیدواریم با تمام وجود به ورزش شهرستان بم بخصوص ورزش بانوان کمک کنند و با استفاده از ظرفیت‌های بم استعدادیابی و آینده سازی شود .
او ادامه داد: این تیم برای بم می‌ماند و افتخارآفرینی می کند و مهم نیست چه نام و اسمی در پسوند این تیم قرار بگیرد .
در ادامه محمد بنی اسدی شهردار بم در این جلسه ضمن یادآوری تیم‌داری ۱۴ ساله شهرداری بم گفت: شهرداری دین خود را به ورزش بم ادا کرده است و در مقطعی از زمان درآمد بالایی داشته و جوابگوی هزینه‌های تیم‌داری بوده است، اما امسال و چند سال گذشته با مشکلات مالی زیادی روبه رو شده و نتوانسته به خوبی به تعهداتش عمل کند و همین امر باعث شد تا به دنبال راه حل اساسی باشیم.
او بیان کرد: تیم بانوان یک تیم حرفه‌ای و طراز اول مطرح در کشور است و درست نیست همیشه درگیر مسایل مالی باشد ، این جابجایی و واگذاری حداقل این دغدغه را از تیم مرتفع خواهد کرد و شاهد رشد و ارتقای بیش از بیش این تیم خواهیم بود ،
شهردار بم اظهارداشت: مردم نگران و دغدغه این را نداشته باشند که بم یک برند را از دست می دهد بلکه فقط از واحدی به واحد دیگری در شهر بم منتقل می شود و با توجه به شناخت و نگاه حرفه ای و کارشناسی آقای اسماعیلی هیچ جای نگرانی برای مردم و مسئولین باقی نمی ماند .
او خاطرنشان کرد: از آن جا که شهرداری بم هیچ مبلغی بابت این واگذاری دریافت نکرده است بنابراین هر زمان که دکتر اسماعیلی از حمایت تیم انصراف دادند این تیم به شهرداری بم برگردانده خواهد شد .
مدیرعامل مجتمع معدنی و فرآوری روی خان‌خاتون بم نیز در این جلسه تاکید کرد: تیم شهرداری بم یک تیم بسیار قوی و منسجم است و من فقط میخواهم از لحاظ مالی این تیم را ساپورت کنم تا دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند و در مسائل مدیریتی و فنی فعلا تغییراتی ایجاد نخواهم کرد.
دکتر بابک اسماعیلی اظهارداشت: یکی از دلایلی که بنده این کار را قبول کردم حمایت از بانوان بوده زیرا می‌دانم ورزش بانوان به صورت جدی حمایت نمی‌شوند. همچنین من هیچ گاه دید انتفاعی به این مساله نداشته و ندارم و برای من فقط مردم بم مهم هستند.
او تصریح کرد: نگهداشتن یک تیم کار بسیار بزرگی است و با توجه به جایگاه تیم فوتبال بانوان بم امیدواریم بتوانیم تیم را در همین وضعیت حفظ کنیم..
لازم به ذکر است دکتر اسماعیلی تیم پینت بال داتیس که قهرمان آسیا و اقیانوسیه است را نیز مدیریت می‌کند
تیم فوتبال بانوان بم هفت دوره قهرمان لیگ برتر بانوان بوده است

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70237
1 نظر
  1. […] گزارش کرمان نو، هادی شهسوارپور بعدازظهر دوشنبه در ستاد اقامه نماز شهرستان بم افزود: […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.