پرداخت ۴۶ میلیارد‌تومان ارزش افزوده به شهرداری بم

کرمان نو- مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت:در چهارماهه نخست سال‌جاری ۷۶ میلیارد تومان ارزش افزوده برای شهرستان بم پرداخت شده که از این مبلغ ۴۶ میلیارد تومان به شهرداری بم داده شده است .

به گزارش کرمان نو،  محمد سلمانی روز یکشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره امور مالیاتی بم به نام‌گذاری سال جدید با عنوان ” تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها ” توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود:در سال جدید توجه ویژه به رفع موانع تولیدکنندگان داخلی در اولویت کاری نظام مالیاتی قرار گرفته است.
او ارتقای فرهنگ مالیاتی را زمینه ساز تحقق برنامه‌های اقتصادی و مالیاتی دولت دانست و اظهارداشت : همه دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا همکاری لازم را با اداره امور مالیاتی بم داشته باشند.
به گفته مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان ارزش افزوده در چهارماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است
سلمانی ادامه داد:در سال ۹۹ حدود ۷۸ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری های شهرستان بم تعلق گرفت که از این مبلغ ۴۸ میلیارد تومان به شهرداری بم پرداخت شده است .
مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان توضیح داد: همچنین سال گذشته مبلغ ۳۰ میلیارد تومان ارزش افزوده به سایر شهرداری ها و دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری پرداخت شده است.
به گفته او یکی از اهداف اصلی طرح جامع مالیاتی تسهیل ارائه خدمات به جامعه و رضایتمندی و تکریم مودیان است.

درآمدزایی از اهداف سازمان امورمالیاتی

درادامه فرماندار بم بیان کرد: اداره امور مالیاتی بم بخاطر منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید با وجود خودروسازی های بخش خصوصی که در این منطقه فعالیت میکند شرایط ویژه دارد و نگاه ویژه ای می طلبد.

هادی شهسوار‌پور اظهارداشت: یکی از اهداف سازمان امور مالیاتی بحث درآمدزایی برای کشور است که می تواند با کمک به مجموعه های اقتصادی در بحث افزایش درآمد دولت و رشد واحد‌های اقتصادی همچنین در کنار آن اشتغال‌زایی تاثیرگذار باشد .

در این مراسم محمد ملکی به عنوان سرپرست مدیریت امور مالیاتی بم و عباس پوطاری به عنوان رییس اداره امور مالیاتی بم معرفی شدندIMG 20210815 120002

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75074
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.