کرمان آماده استقبال از پیکر مطهر ۷ شهید گمنام

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان مراسم استقبال رسمی از پیکر مطهر ۷ شهید گمنام پنجشنبه در کرمان برگزار می‌شود.

سرهنگ محمود مهدوی‌فرد با اشاره به اینکه در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا(س) و برگزاری نخستین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، استان کرمان میزبان هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس است اظهار داشت: مراسم استقبال رسمی از پیکر مطهر این شهدای گمنام پنجشنبه در فرودگاه شهر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم وی با اشاره به اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه هستیم گفت: به این دلیل ساعت برنامه‌ها اعلام نمی‌شود تا از تجمعات احتمالی جلوگیری شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه استقبال رسمی در فرودگاه کرمان از این شهدا ساعت 9 صبح توسط جمعی از مسئولان استان کرمان انجام می‌شود افزود: بعد از استقبال رسمی تشییع شهدا به‌صورت خودرویی به سمت میدان شهدا و در نهایت معراج شهدای کرمان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عصر پنجشنبه در حسینیه ثارالله شهر کرمان مراسم وداع با شهدا برگزار می‌شود گفت: در حال پیگیری هستیم تا به‌دلیل اینکه مراسم بدون جمعیت و بسیار محدود برگزار می‌شود این مراسم از طریق صدا و سیمای کرمان به‌صورت زنده پخش شود.

مهدوی‌فرد با بیان اینکه این شهدا در شهرستان‌های ریگان، بم، رفسنجان، زرند و کرمان به خاک سپرده می‌شوند تأکید کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده و در راستای قطع زنجیره کرونا تمامی مراسم با جمعیت محدود و با حفظ دستورالعمل‌های ستاد کرونا برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان تاکنون افتخار میزبانی از 275 شهید گمنام را در 100 نقطه استان داشته است افزود: این شهدا در مجموعه شهرها، روستاها، مراکز نظامی، انتظامی و امنیتی، دانشگاهی، مراکز آموزش عالی و حوزه‌‌های علمیه به‌خاک سپرده شده‌اند./تسنیم

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=60533
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.