کسب رتبه عالی استانداری کرمان در حوزه فوریت‌های امنیتی

استانداری کرمان برای سومین سال متوالی رتبه عالی ارزیابی عملکرد حوزه فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار استانداری‌های سراسر کشور را کسب کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، برابر ارزیابی‌های انجام شده توسط مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور از وضعیت عملکرد و فعالیت حوزه “فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار “استانداری‌های سراسر کشور در سال ۱۴۰۰ که در سه گروه (عالی، خیلی خوب و خوب) تهیه شده است، وضعیت این استان از نظر شاخص‌های عملکردی در جایگاه عالی قرار گرفته است.

سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نامه‌ قدردانی به علی زینی‌وند استاندار کرمان، از تلاش رحمان جلالی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، حمید شمس‌الدینی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و علیرضا فانی‌ملکی مسئول مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار استانداری کرمان در راستای تحقق ماموریت‌های محوله تقدیر و تشکر کرده است.

استانداری کرمان برای سومین سال متوالی رتبه عالی را در ارزیابی حوزه فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار استانداری‌های سراسر کشور از سوی معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور کسب کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86639
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.