کسب مقام دوم کشوری شرکت گاز کرمان | رکورد بی‌سابقه در اجرای خطوط تغذیه و توزیع

شرکت گاز استان کرمان طی سال 1398 با اجرای بیش از 2 هزار و 275 کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع که از زمان تأسیس این شرکت تاکنون بی‌سابقه بوده است رتبه دوم کشوری را در لوله‌گذاری اخذ نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان مدیرعامل شرکت گاز ضمن اعلام این خبر گفت: مسئله محرومیت و محرومیت‌زدایی از نواحی شهری و روستایی به‌عنوان مقدمه دستیابی به توسعه پایدار از مسائل مهم و مطرح در استان و کشور است، به‌طوری‌که رفع محرومیت و توسعه مناطق محروم از اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید است.

مهندس فلاح گازرسانی بی‌سابقه به 467 صنعت در سال 98 را که باعث صرفه‌جویی 51 میلیون لیتری در سوخت مایع استان و کاهش 40 درصدی کل سهمیه سوخت مایع استان شده است را گامی مهم در راستای جلوگیری ریشه از معضل قاچاق سوخت برشمرد.

وی تعداد شهرهای بهره‌مند از گاز طبیعی را 56 و تعداد روستا را 1281 مورد عنوان نمود و ادامه داد، با اقدامات زیربنایی و برنامه ریزی‌های که انجام‌شده است گازرسانی به 2047 روستای حائز شرایط باقیمانده استان در دست اجرا، طراحی و انتخاب پیمانکار می‌باشد و همچنین گازرسانی به 15 شهر باقیمانده در دست اجرا و طراحی قرارداد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان نوید بهره‌مندی 10 شهر و 148 روستا را از نعمت گاز طبیعی در سال 1399 که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جهش تولید نام‌گذاری شده است، داده و گفت: با اجرای این طرح  در پایان سال، 99 درصد خانوار تحت پوشش کل استان کرمان از 75 درصد به 82 درصد ارتقا خواهد یافت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=48341
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.