کمک ۵ میلیارد تومانی گهرزمین به نظام سلامت

شرکت سنگ ‌آهن گهرزمین در راستای فعالیت‌های اجتماعی خود به حوزه امداد و درمان شهرستان سیرجان مبلغ ۵ میلیارد تومان کمک کرد.

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت سنگ ‌آهن گهرزمین اعلام کرد: از این مبلغ ۲/۵ میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی برای حمایت از مددجویان این مرکز در این شرایط درنظر گرفته شد.

در این گزارش آمده ۲/۵ میلیارد تومان به دانشکده علوم پزشکی سیرجان برای خرید تجهیزات و نیازهای بیمارستانی تحویل داده شد.

روابط عمومی شرکت گهرزمین در این گزارش افزود: پیش از این نیز همزمان با شیوع کرونا از سوی این شرکت اقدامات حمایتی دیگری نیز به مراکز درمانی وبهداشتی صورت گرفته است.

 تقدیر دانشکده علوم پزشکی از گهرزمین

قائم مقام دانشکده علوم پزشکی از شرکت سنگ آهن گهرزمین به خاطر اقدامات حمایتی این شرکت از نظام سلامت تشکر کرد.

موسی نصرالله پور گفت: با مبلغ اهدایی گهرزمین یک دستگاه ” Real time PCR ” برای آزمایشگاه کرونا و یک دستگاه ارتروسکوپ ” Arthroscope ” برای اتاق عمل بیمارستان امام رضا(ع) تامین شد.

او افزود:  این دو دستگاه به ارزش ۲۵ میلیارد ریال خریداری شد.

به گفته او دستگاه ویژه آزمایش کرونا یکی از تجهیزات پیشرفته پزشکی برای آزمایش این ویروس است.

ارتوروسکوپ نیز دستگاهی است که درون مفاصل را در برابر دیدگان پزشک متخصص جراح قرار می‌دهد و از کشفیات قابل توجه پزشکی در این رابطه می باشد.

در روش‌ نوین درمان مفاصل با دستگاه ارتروسکوپ ، جراح با چشم خود درون مفصل فرد آسیب دیده را می‌بیند و آسیب‌های آن را تشخیص داده و به ترمیم آن می‌پردازد.

قائم مقام دانشکده پزشکی سیرجان گفت: بر اساس تفاهم نامه قبلی برای ساخت پردیس علوم پزشکی که با پیگیری نماینده و موافقت و حمایت هیات مدیره محترم گهرزمین محقق شده است.

به گفته او مقرر شد شرکت گهرزمین با اختصاص ۲۰ میلیارد تومان در این زمینه همراهی کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=60435
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.