گرامیداشت ۹ دی در گلزار شهدا و حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: آیین گرامیداشت ۹ دی در حسینیه ثارالله و گلزار شهدای کرمان با سخنرانی آیت‌الله دری نجف آبادی برگزار می شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، حسین انجم‌شعاع روز شنبه در جمع رسانه ها با بیان اینکه آیین گرامیداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام به صورت ویژه برگزار خواهد شد، افزود: مراسم گرامیداشت این روز در کرمان صبح پنجشنبه در حسینه ثارالله شهر کرمان و عصر همان روز در گلزار شهدا و در جوار مرقد مطهر سپهبد شهید سلیمانی سیدالشهدای مقاومت نیز برگزار می ‌شود.

به گفته وی، سخنران ۲ مراسم گرامیداشت نهم دی در کرمان آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اراک خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت قرار داریم اظهار داشت: سال ۸۸ عده‌ای با حمایت استکبار، به بهانه تقلب در انتخابات قصد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی را داشتند اما مردم برابر فتنه و فتنه‌گران ایستادند و حماسه آفرینی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مردم ما در ۹ دی سال ۸۸ با حضور حماسی خود توطئه دشمن را خنثی و بساط فتنه‌گران را جمع کردند ادامه داد: ۹ دی یک روز سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود که در تداوم انقلاب بسیار اثرگذار است.

وی گفت: ۹ دی تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه است و نگاه ما به این روز باید یک نگاه بابصیرت باشد؛ بصیرت و روشنگری، نظام را در برابر فتنه‌ها بیمه می‌کند و مردم ما در روز ۹ دی با بصیرت کامل کنار ولایت‌فقیه که عمود خیمه نظام اسلامی است ایستاده و با ولایت تجدید میثاق کردند.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه ایجاد فتنه‌ها یکی از اقدامات دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و در این سال‌ها دشمنان توطئه‌های زیادی علیه کشور و نظام انجام داده اند گفت: در تمامی این سال‌ها رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم از ولایت موجب شد تهدیدات، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن به نتیجه نرسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82134
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.