یک میدان، یک بلوار و یک ورزشگاه در کرمان به نام شهید سپهبد سلیمانی

میدان پرواز که در ورودی فرودگاه بین المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کرمان قرار دارد به نام سردار شهید سلیمانی نامگذاری شد. همچنین مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان از نام‌گذاری مجموعه ورزشی اختصاصی گل‌گهر به نام “مجموعه فرهنگی ورزشی شهید سپهبد قاسم سلیمانی” خبر داد.

در جلسه فوق‌العاده شورای شهر کرمان که شب گذشته برگزار شد اعضای شورای شهر کرمان به اتفاق آراء مصوب کردند که بلوار ۴۵ متری شرقی – غربی (از پل شهید بهشتی -سیدی- تا میدان پرواز -فرودگاه-) به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شود که بخش زیادی از این محور احداث شده و مابقی در ادامه کار در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد. همچنین مصوب شد میدان پرواز نیز که در ورودی فرودگاه کرمان قرار دارد به نام سردار شهید سلیمانی نامگذاری شود.

همچنین از ورودی میدان بیرم آباد تا تقاطع گنبد جبلیه به نام سردار شهید غلامحسین پورجعفری نامگذاری شد. بنابر مصوبه شورای شهر کرمان از پل ایثار تا پل شهید بادپا که اکنون به نام بلوار شاهد است، به نام ابومهدی المهندس نامگذاری شود.

مجموعه ورزشی گل‌گهر به نام “شهید سپهبد قاسم سلیمانی”

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان نیز از نام‌گذاری مجموعه ورزشی اختصاصی گل گهر به نام “مجموعه فرهنگی ورزشی شهید سپهبد قاسم سلیمانی” خبر داد.

محمد جواهری در تشریح جزییات این خبر گفت: به پیشنهاد مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، مجموعه ورزشی اختصاصی گل‌گهر به نام “مجموعه فرهنگی ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی” مزین شد.

وی ادامه داد: مهندس ملارحمن در نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان به یادمان رشادت‌ها، دلاوری‌ها و منش پهلوانامه سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، خواستار این اقدام ارزشمند شد.

جواهری افزود: این مجموعه فرهنگی و ورزشی که واقع در بلوار دکتر صفارزاده سیرجان است، در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع شامل بیش از ۱۷ هزارمترمربع فضای سرپوشیده متشکل از سالن‌های رشته‌های مختلف ورزشی و ۲۳ هزار مترمربع فضای باز، استادیوم فوتبال، پیست دو میدانی و غیره بوده که در سال ۹۴ به بهره‌برداری رسیده است، به نام آن سردار سرافراز اسلام نامگذاری می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39814
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.