فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم :


نهضت خدمت رسانی جدیدی در هفته بسیج کلید می خورد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج‌سپاه بم با اشاره به اینکه نهضت‌ خدمت‌رسانی جدیدی در هفته‌بسیج کلید خواهد خورد گفت: یکی از برنامه‌های ما در هفته بسیج تجلیل از بسیجیان زحمتکش این شهرستان تحت عنوان جشنواره مالک اشتر بسیج خواهدبود همچنین کمک مومنانه بسیج در طول هفته صورت می‌گیرد.

سرهنگ احمد بدرآبادی روز پنجشنبه به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران افزود: یکی از برنامه های مهم بسیج مقاومت، برگزاری یادواره های شهدای منطقه ای مانند یادواره شهدای منطقه تهرود، شهدای عشایر و شهدای بروات است که در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

او اظهار داشت: بیش از ۳۰ عنوان برنامه توسط رده های مختلف بسیج مقاومت سپاه شهرستان بم در هفته بسیج امسال با شعار «بسیج پاره تن ملت» برگزار خواهد شد.

به گفته او هدف از بزرگداشت بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات ۴۲ ساله بسیج مستضعفین است.

این مقام نظامی با تاکید بر اینکه این هفته فرصت خوبی برای واکاوی تفکر بسیجی است، اظهار داشت: کار مجموعه بسیج تمدن سازی است که جز منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محسوب می شود و حل مشکلات مردم و کمک به اقشار ضعیف یکی از دستاوردهای بسیج و اولویت های ما است.

سرهنگ بدرآبادی با اشاره به نام‌گذاری هفته بسیج، تصریح کرد: از روز شنبه ۲۹ آبان‌ماه روزهای هفته به نام بسیج و اقتصاد مقاومتی، علم و پژوهش، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و مرزبندی با دشمن، استقلال و آزادی، سبک زندگی و معنویت و اخلاق نام‌گذاری شده‌ است.

نواختن زنگ بسیج در شبکه شاد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم ادامه داد: هفته بسیج با نواختن زنگ بسیج در شبکه شاد آغاز خواهد شد و همچنین رزمایش جهادگران بسیجی در عرصه های مختلف در این روز برگزار می‌ شود.

او می گوید، پویش نذر خون در طول هفته بسیج با حضور پیشکسوتان بسیجی جهاد و شهادت و سایر بسیجیان برگزار می شود.

سرهنگ بدرآبادی افزود: در هفته بسیج برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری توسط گروه های جهادی علمی و اعزام گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی در شهرستان بم را در برنامه خواهیم داشت.

برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان

به گفته او در پنجمین روز از هفته بسیج رزمایش اقتدار بسیجیان با شعار بسیج، استقلال و آزادی برگزار می شود و همچنین سرکشی از خانواده شهدا نیز در طول هفته بسیج صورت می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم از تجمع بزرگ بسیجیان مجموعه شهرستان بم در پنجم آذرماه سال جاری خبر داد.

برگزاری رزمایش ثامن در فضای مجازی

او با اشاره به فعالیت های بسیج در حوزه فضای مجازی اظهار داشت: رزمایش ثامن در هفته بسیج در بحث فضای مجازی توسط مجموعه فرهنگی و سیاسی شبکه مجازی برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم با بیان اینکه برخی از شهدا در حوزه معرفی به جامعه نیز مظلوم واقع شده‌اند گفت: برخی شهدا حتی در بین فامیل و دوستان نیز شناخته نشده‌اند لذا قصد داریم با برگزاری ۳۰ یادواره خانگی شهدا و با استفاده از روایتگران و همرزمان، شهدا را به جامعه معرفی کنیم.

نمایشگاه عکس از دستاوردهای بسیج

این مقام نظامی با اشاره به افتتاح نمایشگاه اشتغالزایی در هفته بسیج خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس از دستاوردهای بسیج تحت عنوان بسیج و دوران دفاع مقدس، بسیج و سازندگی، بسیج و محرومیت زدایی و بسیج و طرح شهید سلیمانی را در این نمایشگاه بصورت تصویری به مردم ارائه داده می شود.

او به افتتاح پروژه های مهم بسیج مقاومت در این هفته اشاره کرد و افزود: یکی از کارهای مهم افتتاح پروژه های آبرسانی که در حال اتمام هستند خواهد بود همچنین افتتاح کارهای زیرساختی بسیج و سپاه مانند ساخت پایگاه های مقاومت، ساخت سوله های ورزشی بسیج، افتتاح ساختمان محرومین و چندین پروژه عمرانی در حوزه بهداشت مانند سرویس و حمام نیز در دستور کار قرار دارد.

به گفته سرهنگ بدرآبادی در بحث خدمت رسانی هر پایگاه مقاومت حداقل باید یک خدمت چشمگیر در محله خودش انجام دهد.

هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه آغاز می شود و تا پنجم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80146
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.