۳۳ باند کلان قاچاق مواد مخدر در کرمان منهدم شد

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان دادخدا سالاری با بیان این مطلب گفت که در این رابطه ۳۱ نفر از سرباندها و اعضای باند دستگیر و بازداشت و دو نفر از قاچاقچیان مسلح در حین درگیری با ماموران به هلاکت رسیده اند.

سالاری افزود که اداره کل اطلاعات استان کرمان در جبهه نبرد علیه قاچاقچیان موفق عمل کرده است.

وی اعلام کرد که در ۳۱عملیات انجام شده بیش از ۱۰ تن انواع مواد مخدر (۱۰هزار و ۴۶۶ کیلوگرم) شامل تریاک، حشیش، هروئین و مرفین به همراهی ۳۶ دستگاه انواع خودرو و ۳۴ تلفن همراه از این باندها کشف و توقیف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفته برخی از این باند ها به صورت مسلحانه فعالیت داشته و مواد مخدر را وارد  و  بعضا قصد ترانزیت مواد مخدر به خارج از کشور را داشته که در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان گرفتار و در حین حمل و ترانزیت مواد مخدر دستگیر شده اند.

سالاری ادامه داد که اداره کل اطلاعات استان کرمان با رصد و جمع آوری اطلاعاتی و در راستای اجرای سیاست های ترسیمی نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مبارزه با ترانزیت و قاچاق مواد مخدر، ضربه به سر باند های قاچاق مواد مخدر را در دستور کار قرار داده است.

سالاری در پایان ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان در مجموعه اداره کل اطلاعات استان کرمان و نیروهای انتظامی گفت که الحمدالله با مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان امر مبارزه با باندهای کلان قاچاق مواد مخدر که بعضا غیر بومی هستند روند مطلوب و ثمر بخشی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14102
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.