استاندار کرمان:


۴۰ درصد از جمعیت فعال کشور تحت تاخت و تازهای اتاق‌های فکر دشمن هستند

استاندار کرمان بیان کرد: حدود ۵۰ درصد از جمعیت کشور بعد از انقلاب به دنیا آمده‌اند و حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد جمعیت فعال که در حوزه‌های مختلف از جمله اجتماعی، فرهنگی و … فعال هستند به شدت تحت تاخت و تازهای اتاق‌های فکر سازماندهی شده دشمن قرار گرفته‌اند.

به گزارش کرمان نو، علی زینی‌وند پیش از ظهر امروز در آئین بزرگداشت ۱۲ بهمن‌ماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همه شهدا گفت: دهه فجر فرصتی است که خدمات جمهوری اسلامی را گزارش کنیم و برنامه‌ها و جشن‌های این ایام با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.
استاندار کرمان از افتتاح ۵۰۰ پروژه در استان کرمان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در ایام دهه فجر با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان که زمینه اشتغال حدود ۱۵ هزار نفر را ایجاد می کنند، افتتاح می شوند.
زینی‌وند از آرمان‌های انقلاب اسلامی سخن گفت و افزود: در جمهوری اسلامی سعی می‌کنیم ذیل فرامین و راهبردها و تدابیر مقام معظم رهبری و نظام باشیم و هدف باید یکی باشد و وجود تنوع و سلایق گوناگون از برکات جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این مطلب که برادران اهل سنت نور چشمان ما هستند، عنوان کرد: شهید سلیمانی شهید راه گفتمان اصیل اسلامی است.
استاندار کرمان از ساختارهای نطام جمهوری اسلامی سخن به میان آورد و تصریح کرد: نظامات سیاسی اکثر کشورها در موضوع جنگ و امنیت تمرکز گرا هستند اما نظام جمهوری اسلامی امنیت و جنگ را به مردم واگذار کرده است.
وی مردمی ترین جنگ را جنگ جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: ساختارهای جمهوری اسلامی یا مردمی یا ساختارهایی که مردم کمک می‌کنند، هستند.
زینی‌وند به تشریح وضعیت مناطق سیل زده جنوب و شرق استان کرمان و اقدامات امدادی پرداخت و گفت: در مناطق سیل‌زده گروه‌های جهادی و مردمی به داد مردم رسیدند و این افتخار به دلیل ساختارهای جمهوری اسلامی است.
وی در ادامه سخنانش تاکید کرد: در اقتصاد اگر مردم را مرکز قرار دهند و دولتی ها از اقتصاد بیرون روند مردم اقتصاد را می سازند.
استاندار کرمان بیان کرد: ساختار جمهوری اسلامی به‌گونه‌ای است که زمینه بالندگی افراد را برای همه مردم فراهم کرده است ولو در دورافتاده ترین و محرومترین نقاط کشور باشد و راه را برای همه باز کرده است.
وی به تبیین مکتب شهید سلیمانی پرداخت و گفت: سردار سلیمانی فقط یک نمونه از نظام جمهوری اسلامی است.
استاندار کرمان گفت: در دهه فجر باید به یک جنبش فراگیر برای تبیین داشته‌های بی‌پایان و جذاب جمهوری اسلامی برای نسل جوان باشد و اگر داشته‌های جمهوری اسلامی برای فردی جذابیت ندارد عیب از روایتگری ماست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84472
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.