معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان خبر داد:


اختصاص بیش از ۶۰۰ نقطه در سطح شهر برای نصب تبلیغات انتخاباتی

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان گفت: بیش از ۶۰۰ نقطه جهت نصب سازه‌های تبلیغاتی سیزدهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دورۀ انتخابات شورای اسلامی شهر در مناطق پنج‌گانۀ شهر کرمان در نظر گرفته شده است.

به گزارش کرمان نو، رامین امیرمداح، با بیان اینکه داوطلبان و ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات می‌توانند از این فضاها جهت نصب تبلیغات خود استفاده کنند، بر ضرورت رعایت اخلاق در انتخابات تأکید و خاطرنشان کرد: از نامزدها و مسئولان ستادهای انتخاباتی آن‌ها تقاضا داریم در تبلیغات خود، مراقب منابع و امکانات شهری باشند و از آسیب زدن و خسارت به امکانات شهری خودداری کنند.
معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، جلوگیری از تخریب سیما و منظر شهری در ایام انتخابات را ضروری دانست و افزود: افرادی که کاندیدای عضویت در شورای اسلامی شهر شده‌اند، قطعاً باید دلسوز شهر باشد و از نازیبا کردن آن بپرهیزند.
امیرمداح با تأکید بر اینکه نصب پوسترها و بنرهای تبلیغاتی در جاهایی غیر از نقاط مشخص‌شده توسط شهرداری، موجب هدردهی وقت و هزینۀ کاندیداهای انتخابات می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که پوستر و بنرهای تبلیغاتی کاندیداها در جایی غیر از نقاط مشخص‌شده نصب شود، بلافاصله امحا شده و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
وی بیان کرد: معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان با تمام توان در حال آماده‌سازی شهر برای تبلیغات انتخاباتی است و امیدواریم شاهد انتخاباتی پُرشور در کنار رعایت انضباط و زیبایی شهر باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71676
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.