یک فرمانده ارتش:


ارتش تمام تهدیدهای دشمن را رصد و سرکوب می کند

کرمان نو- فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت:امروزه ارتش این افتخار را دارد که در سرتاسر مرزهای ایران از شمال غرب تا غرب و جنوب غرب همچنین مرزهای شمال و جنوب شرق مستقر است و تمام تهدیدهای دشمن را رصد و سرکوب می کند .

امیرسرتیپ دوم امیر غلامعلیان روز شنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهدای ارتش جمهوری اسلامی در بم گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران یک هزار و ۵۹ شهید در استان کرمان تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است که از این تعداد ۶۰ شهید متعلق به شهرستان بم است.

او با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری بیان کرد: شهدا بصیرت را به خوبی درک کرده و با حضور در جبهه های جنگ خون خود را نثار آرمان های انقلاب اسلامی کردند .

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب شرق کشور افزود: ارتش در طول هشت سال جنگ تحمیلی محور جنگ بوده است و در کنار سپاه و سایر نیروهای بسیحی مسیولیت حراست و دفع تهدیدهای دشمن را برعهده داشته است .

ae70f45f e08a 4e9e b07b 989e3b267f62

او ادامه داد: اعتقاد داریم هر برکتی نصیب ما شده است به برکت خون شهیدان است و شهادت واژه مقدسی است و کسانی در این مسیر الی الله طی می کنند حد اعلی آن شهادت است که امیدواریم خداوند شهادت را نصیب ما هم بفرماید.

او می گوید امروز تلاش و زحمت خانواده شهدا کمتر از ایثارگری و فداکاری خود رزمندگان در ایام دفاع مقدس نیس و امروزه رسیدگی و سرکشی به خانواده های شهیدان جزو وظایف ارتش جمهوری اسلامی است.

 

به گزارش کرمان نو امیرسرتیپ دوم غلامعلیان به همراه دکتر حسین کامیاب بیمارستان امام حسین(ع)منطقه ای ارتش در کرمان و فرماندار ، امام جمعه و رییس بنیاد شهید شهرستان بم از ۱۰ خانواده شهید ارتش در شهرستان بم دیدار و دلجویی به عمل آوردند و همچنین مقرر شد نیازمندی های این خانواده ها توسط ارتش جمهوری اسلامی در اختیارشان قرار گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82992
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.