دستگیری ۴۱ متهم تحت تعقیب در رفسنجان

سرهنگ نصرالله عباسی گفت که این طرح در راستای تثبیت امنیت و آرامش، ارتقاء امنیت اجتماعی و پاسخ به مطالبات شهروندان توسط مأموران انتظامی در تعدادی از محلات جرم خیز این شهرستان به اجرا درآمد.
وی افزود که این طرح با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، اراذل‌واوباش، قاچاقچیان مواد مخدر و به‌طورکلی افرادی که با اعمال خلافکارانه خود مستوجب سلب آسایش و آرامش شهروندان می‌شوند به مرحله اجرا درآمده است.
فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به کشفیات این طرح ادامه داد که انهدام باند سارقان مس، کشف ۱۷۰ کیلوگرم گداخته مس و ۸۰۰ کیلوگرم سنگ سفید مس از جمله دستاوردهای این طرح بوده است.
سزهنگ عباسی با بیان اینکه در اجرای این طرح، ۲۸.۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۶ نفر قاچاقچی دستگیر شدند گفت که در اجرای این طرح، ۴۱ متهم تحت تعقیب و ۲۰ نفر سارق دستگیر و ۳۱ فقره انواع سرقت در رفسنجان کشف شد.
این مقام انتظامی ادامه داد کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۸۵ میلیون ریال، دستگیری ۴۱ متهم تحت‌تعقیب، توقیف ۷۵ دستگاه موتورسیکلت و ۵۰ خودرو متخلف، کشف چهار هزار و ۳۰۰ نخ سیگار و ۲۱۴ عدد انواع تنباکو از دیگر دستاوردهای این طرح بوده است.
عباسی بیان داشت که انهدام باند سرقت از منازل کشف، وسایل سرقتی و توقیف یک دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز نیز در قالب این طرح انجام شده است.
وی با قدردانی از مشارکت مؤثر و هدفمند مردم با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی تصریح کرد که مشارکت عمومی با پلیس ضامن امنیت پایدار جامعه و افزایش احساس آرامش است.
فرمانده انتظامی رفسنجان در پایان با اشاره به این‌که این طرح به‌طور مستمر اجرا می‌شود از شهروندان خواست هرگونه موارد ناامنی و ناهنجاری‌های اجتماعی، خریدوفروش مواد مخدر را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12845
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.