ساماندهی جامع گلزار شهدای کرمان، مصوب شد

معاون عمرانی استاندارکرمان از شهرداری خواست تا ۲ ماه آینده، طرح مشاور را با تایید هیئت امنای گلزار شهدای کرمان به منظور ثبت ملی به میراث فرهنگی تحویل دهد.

به گزارش کرمان نو، سید مصطفی آیت اللهی موسوی، معاون عمرانی استاندارکرمان، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه در کارگروه گلزار شهدا با محوریت گلزار شهدای کرمان که با حضور اعضا در استانداری کرمان برگزار شد، با تبریک روز معلم و گرامیداشت مقام شامخ شهید مطهری، بر لزوم سرعت بخشیدن به پروژه ساماندهی گلزار شهدای کرمان تاکید کرد و از شهرداری خواست تا ۲ ماه آینده، طرح مشاور را با تایید هیئت امنای گلزار به میراث فرهنگی به منظور بررسی کارشناسی و ثبت ملی، تحویل دهند.

او تامین آب قطعه شهدای تشییع را با جابه جایی منبع آب موجود، ضروری خواند و افزود: وزارت نیرو، تامین اعتبار طرح آب رسانی گلزار شهدا را تعهد کرده است و این پروژه با همکاری شهرداری اجرا خواهد شد و چنانچه با کمبود اعتبار مواجه شود، فرمانداری در کمیته برنامه ریزی شهرستان، مساعدت لازم را با مجریان طرح خواهد داشت.

در پایان جلسه پیشنهاد اصلاح هیئت امنای گلزار شهدای کرمان با حضور مدیران ارشد استان مطرح و قرار شد، سردار حسنی سعدی به عنوان مدیر اجرایی گلزار شهدای کرمان منصوب شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69807
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.