سردار اشتری: راه حاج قاسم را که خدمت به مردم است، ادامه می‌دهیم

فرمانده نیروی انتظامی در سفر به کرمان گفت که ما راه شهید “حاج قاسم سلیمانی” که همان خدمت به مردم است را ادامه می‌دهیم و در مسیر ایجاد امنیت، ثبات و پایداری جمهوری اسلامی قدم برمی‌داریم.

سردار حسین اشتری صبح امروز چهارشنبه – چهارم فروردین ماه- با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سردارحاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ادای احترام کرد.

او گفت: به فرموده مقام معظم رهبری مکتب حاج “قاسم سلیمانی” مکتبی است که می تواند برای جوانان امروز ما الگوی بسیار خوبی باشد و برای نسل های آینده یک راه و روشی نو را ترسیم کند که به خیر و مصلحت کشور باشد.

فرمانده ناجا افزود: شهید سلیمانی در حوزه امنیت زحمات بسیاری کشید و نیروی انتظامی نیز در این راستا و ایفای وظایف ذاتی خود که ارتقاء امنیت است نهایت تلاش خود را انجام داده و امیدواریم بتوانیم برای مکتب “حاج قاسم” در این حوزه گام های خوبی برداریم.

او اضافه کرد: نیروی انتظامی امروز در مرزها و در تمامی شهرها و روستاها خدمتگزاری می‌کند و شهدای زیادی را تقدیم امنیت کشور کرده است؛ ان شاء الله توفیق این را داشته باشیم که خدمتگزار خوبی برای مردم و سربازی جان برکف برای ولایت باشیم و همان مسیر ایجاد امنیت، ثبات و پایداری جمهوری اسلامی قدم برداریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67063
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.