مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب کرمان:


سند مالکیت مجتمع های مسکونی شرکت مسکن جنوب صادر می‌شود

سند مالکیت واحدهای مجتمع طلوع و بسیاری از مجتمع‌های دیگر شرکت مسکن جنوب تا چند ماه دیگر صادر می‌شود.

یکی از مالکان مجتمع مسکونی طلوع در کرمان به «کرمان نو» گفته است: با توجه به اینکه چندین سال است، از تحویل خانه های تعدادی از مجتمع های ساخته شده توسط شرکت مسکن جنوب می گذرد این شرکت هنوز سند مالکیت واحدها را به ما نداده است.

وی اظهار کرد: در تماس های مکرری که با دفتر این شرکت در کرمان و دفتر مرکزی در شیراز داشته ایم، هنوز نتوانسته ایم جواب درستی از آنها بگیریم.

در اینباره با کاربخش مدیر  شرکت مسکن جنوی در کرمان گفت و گو کردیم.

وی به خبرنگار «کرمان نو» گفته است: زمین این متجمع ها در حقیقت دارای یک سند بوده که طی سال های گذشته توسط مدیران قبلی به چندین سند تفکیک شده، رسیده است.

کاربخش با تایید اینکه سند مالکیت واحدهای تعدادی از مجتمع های ساخته شده توسط این شرکت تهیه نشده است، افزود: اکنون ما پایان کار تمامی مجتمع ها را در دست داریم و همه عرصه ها دارای سند هستند.

وی عنوان کرد: کار تفکیک سندها به این راحتی نیست و اکنون با در دست داشتن سند مجتمع ما به دنبال این هستیم تا سندهای تک برگ برای واحدها را نیز آماده کنیم.

کاربخش گفت: هفته گذشته طی جلسه ای که با هیات مدیره مجتمع طلوع داشتیم، همه اسناد را به آنها نشان دادیم و مقرر شد تا چندین ماه دیگر صبر کنند.

وی تصریح کرد: تهیه سندها در حال حاضر در مراحل آخر است و حدودا 4 ماه دیگر طول می کشد.

مدیر شرکت مسکن جنوب این را هم یادآور شد که بعضی از مالکین مجتمع ها عوارض نوسازی شهرداری را پرداخت نکرده اند و این موضوع باعث شده ما برای تهیه سند دچار مشکل شویم.

وی افزود: در این مورد شهرداری تا عوارض نوسازی پرداخت نشود به آنها سند نمی دهد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=43910
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.