فرماندار جیرفت: ۹۲ درصد داوطلبان انتخابات شوراها تایید صلاحیت شدند

فرماندار جیرفت از تایید صلاحیت ۹۲ درصد مجموع دواطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، ابوذر عطاپور مجموع تعداد ثبت نام کنندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان جیرفت را ۱۳۸ نفر برشمرد و گفت: از این تعداد سه نفر قبل از اعلام تایید صلاحیت ها انصراف داده و هشت نفر نیز صلاحیتشان احراز نشده  و مابقی تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: این نامزدها در شهر جیرفت، درب بهشت، جبالبارز، بلوک و علی آباد ثبت نام کرده بودند که صلاحیت آن ها توسط هیات نظارت و اجرایی بررسی شد.

فرماندار جیرفت ادامه داد: احراز صلاحیت نشدن داوطلبان انتخابات شوراهای  اسلامی شهرو روستای شهرستان جیرفت به افراد جهت اعتراض اعلام شد.

وی با بیان اینکه افراد احراز صلاحیت نشده چهار روز مهلت اعتراض دارند، تصریح کرد: معترضان جهت ثبت اعتراض به هیات نظارت استان کرمان مراجعه کنند.

عطاپور نسبت به انتشار فهرست جعلی افراد تایید یا ردصلاحیت شده در فضای مجازی هشدار داد و از برخورد قانونی با هنجارشکنان در این زمینه خبر داد.

وی حفظ ابروی افراد را بسیار مهم برشمرد و گفت: لیست افزاد تایید یا رد صلاحیت ها محرمانه است.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران برگزار می شود، بر مشارکت بیشتر مردم در این انتخابات تاکید کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69552
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.