فضای زندان زرند با ورود پیکر مطهر شهید گمنام عطر آگین شد

پیکر پاک و مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس میهمان ویژه زندان زرند شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مراسم معنوی استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری،  دادستان، ایزدی نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه، جانشین فرمانده انتظامی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان زرند  برگزار شد.

در این مراسم معنوی  پیکر مطهر شهید بدرقه، تشییع و گلباران شد و در جمع پرشور مددجویان زندان زرند مورد استقبال قرار گرفت، مددجویان با نجوا واشک وزاری از شهید عزیز طلب استمداد کردند.

حجت الاسلام محمدی رئیس دادگستری شهرستان زرند ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور این شهید والامقام در زندان زرند گفت:شهدا سند حقانیت، افتخار و ایثار ملت بزرگ ایران و رسوایی جنایتکاران مستکبر هستند و دفاع مقدس حادثه بزرگ و افتخارآمیزی بود که با رشادت‌های ملت بزرگ ایران رقم خورد.

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در توصیف شهید و شهادت طی سخنانی گفت:دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته در تمام حوزه‌ها هر چه توانستند توطئه کردند و دفاع مقدس از جمله این توطئه‌ها بود که در پشت صحنه آن همه مستکبران و مرتجعان منطقه حضور داشتند، اما با رشادت‌های چنین جوانانی، از کشور، انقلاب و اسلام دفاع جانانه نمودند.

این مراسم معنوی با روایت گری راویان و مداحی مداحان اهل بیت علیه السلام ادامه یافت ودر پایان از همکاران خانواده‌ی شهید و خانواده تنها شهید مدافع حرم شهرستان زرند علی عظیمی تجلیل به عمل آمد.

علی عامری رئیس زندان زرند با تقدیر از گروه موزیک (مارش) یگان ویژه استان کرمان و برگزار کنندگان این مراسم معنوی گفت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات توانست در برابر دشمن مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها ایستادگی کند.

او گفت: دشمنی‌های آمریکایی‌ها با ملت ایران بعد از پایان جنگ نیز تمام نشد و تا به امروز این دشمنی‌ها و توطئه‌ها ادامه داشته است.

عامری گفت: ما باید باهوشیاری و شناخت صحیح از دشمن بتوانیم نسل جوانمان را از خطرات و دشمنی‌های دشمنان نجات دهیم.

به پاس حرمت خون این شهید گمنام والا مقام از طرف دادستان به مدت هفت روز مرخصی تشویقی به مددجویان دارای شرایط، تهیه ۵۰ بسته کمک معیشتی از سوی انجمن حمایت از زندانیان زرند برای خانواده‌های نیازمند مددجویان و شرایط آزادی تعداد ۸نفر از مددجویان جرائم مالی غیرعمد به مبلغ۱۳۵ملیون تومان از طرف خیرین وانجمن حقوق دانان شهرستان زرند محقق گردید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83333
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.