بیانیه مرکز وکلا در پی وقوع اقدام تروریستی کرمان؛


مرکز وکلای قوه قضاییه پیگیر حقوق جان‌باختگان و شهدای حادثه تروریستی کرمان است

 مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در پی وقوع اقدام تروریستی کرمان بیانیه‌ای صادر کرد.

 به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا بیانیه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به شرح زیر است:

 «بسمه‌تعالی

 «إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انتِقامٍ»

 غم ازدست‌دادن لاله‌های کرمان و ریخته‌شدن خون عاشقان سردار اسلام حاج‌قاسم سلیمانی به دست تروریست‌ها و عاملان دست‌نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌توانست بی‌پاسخ بماند. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در مورد مجازات این حادثه تروریستی فرمودند: «این فاجعه‌آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن‌الله».

 اقدام امروز هم‌سنگران غیور حاج‌قاسم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عملیات مقتدرانه و بمب باران موشکی مقر تروریست‌های داعش در سوریه و یک مرکز اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق، نشان از اشراف اطلاعاتی و قدرت عملیاتی سپاه داشت و این پیام را به متجاوزین و اشغالگران در منطقه داد که هیچ مأمن و پناهی در برابر قدرت مقاومت نخواهند داشت و پاسخ ایران به این جنایات حدومرز ندارد.

 «مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه» ضمن همدردی با خانواده‌های شهدای کرمان و گرامی داشت یاد و رشادت‌های فرماندهان سپاه و شهدای مقاومت، این اقدام را در راستای حفظ اقتدار و صیانت از منافع ملی کشور و ملت ایران تلقی کرده و مراتب قدردانی خود را از سبزپوشان ولایت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز می‌دارد و بر این باور است بروز و نمود قدرت نظامی و اشراف اطلاعاتی کشور در وضعیت کنونی منطقه، عاملی بازدارنده برای بدخواهان و کینه‌ورزان ایران اسلامی خواهد بود تا لحظه‌ای به فکر تعدی به حقوق ملت ایران نباشند.

 همچنین این مرکز بر ضرورت پیگیری حقوق جان‌باختگان و بازماندگان حادثه تروریستی کرمان و شهدای مقاومت به دست رژیم صهیونیستی و عاملان آن در محاکم داخلی و مجامع بین‌المللی تأکید داشته و در این راستا از هرگونه کمک و حمایت حقوقی و اجرایی دریغ نخواهد کرد.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113959
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.