مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان:


ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از پروژه بلدالامین کنار می‌رود | اولویت در استان واگذاری زمین است تا ساخت‌وساز انبوه

مدیرکل راه و شهرسازی اعلام کرد که به‌زودی سازمان ملی زمین و مسکن اراضی مسکن بلدالامین را از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خریداری می‌کند و پروژه از بن‌بست خارج شده و واحدها ساخته و تحویل مردم داده می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو، رضا حافظی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در حال حاضر اقدامات لازم و رایزنی برای قیمت‌گذاری و نوع تهاتر و تملک در دست اجراست. حافظی همچنین در ادامه این نشست اعلام کرد که در راستای جهش تولید مسکن در استان اولویت بر واگذاری زمین است و کمتر به سمت ساخت‌وساز توسط انبوه‌سازان و یا تعاونی‌ها خواهیم رفت.

شمال استان کرمان در راستای طرح جهش تولید مسکن موظف بود که ۱۲۸ هزار واحد را ساخته و تحویل مردم دهد. بعد از سه سال اما روند کند ساخت مسکن خصوصاً در شهر کرمان به‌نوعی بود که بارها مردم نسبت به این نوع ساخت انتقادات کردند. پیش‌تر حسن‌پور نماینده کرمان و راور اعلام کرده بود که حتی یک واحد مسکن در راستای طرح جهش تولید تحویل مردم داده نشده است.

طبق آخرین اطلاعاتی که حافظی در نشست خبری خود با عنوان عملکرد شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم ارائه داد هنوز زمین لازم برای این ۱۳۸ هزار واحد تأمین نشده است. به گفته حافظی زمین تأمین شده در شمال استان تاکنون برای ساخت ۸۹ هزار واحد مسکن کافی است. شایان‌ذکر است که در طرح جهش مسکن ۲۵۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند که بالای ۱۲۰ هزار نفر واجد شرایط بوده و ۵۷ هزار نفر واریز وجه را انجام دادند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119720
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.