معلم متخلف جیرفتی به هیات تخلفات اداری معرفی شد

مجید امیرتیموری رئیس اموزش و پرورش جیرفت گفت: چهارشنبه هفته گذشته مدیر مدرسه شهید فاریابی در پی بی انضباطی یک دانش آموز، وی را مورد تنبیه بدنی قرار داد.

وی ادامه داد: دانش آموز از ناحیه لب و بینی دچار آسیب شد که در کوتاهترین زمان ممکن این مساله به طور ویژه پیگیری شد.

امیرتیموری خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع،یک تیم متشکل از مسئول حراست و بازرسی اداره آموزش و پرورش جیرفت تشکیل شد و این مساله را به طور دقیق مورد بررسی قرار دادند.

وی اظهار کرد: پس از بررسی این موضوع توسط تیم ذکر شده، معلم متخلف به شورای تخلفات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان معرفی شد.

رییس آموزش و پرورش جیرفت ادامه داد: با توجه به شکایت والدین دانش آموز مساله در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به طور مداوم خط قرمز خود را تنبیه بدنی دانش آموزان اعلام کرده است و مجموعه آموزش و پرورش جیرفت هم با هرگونه تنبیه بدنی مخالف است.

وی گفت: از خانواده دانش آموز دلجویی و عامل این تنبیه نیز از آنها عذر خواهی کرد.

در اردیبهشت ماه امسال نیز در رودبار جنوب، معلم متخلفی که اقدام به تنبیه شدید بدنی دانش آموز کلاس دوم دبستان کرده بود به اتهام ایراد ضرب و جرح عمدی و کودک آزاری بازداشت شد.

طبق ماده 77 آیین نامه اجرایی مدارس با عاملان تنبیه در مدارس برخورد قانونی صورت می گیرد که این موضوع طی بخشنامه ای به مدارس ارسال شده و مقرر گردید در نشست شورای معلمان طرح و به اطلاع تمامی معلمان رسانده شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16663
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.