نماینده قرارگاه خاتم:اگر شهرداری به قول‌هایش عمل نکند پروژه آزادی تا ۲۲ بهمن تمام نمی‌شود

«موسی نجفی» با اشاره به این که تا الان حدودا ۱۰ درصد از کار پروژه آزادی برای افتتاح تا ۲۲ بهمن عقب هستیم گفت عقب ماندگی به این دلیل است که تا کنون قرار بوده شهرداری به ما میلگرد و پول نقد دهد ولی به قول‌هایش عمل نکرده است.

شهردار کرمان ضمن تایید صحبت‌های «نجفی» می‌گوید قرار بر این شده یک وام از بانک شهر بگیریم و طلب عقب افتاده خود را به قرارگاه خاتم پرداخت کنیم.

مقصد بعدی که استاندار وسایر مسئولین استان پروژه «بام کرمان» و «تله کابین» بود. در این پروژه ضمن بازدید مسئولان از پروژه تله کابین و تجهیزات ایتالیایی آن که به تازگی به کرمان رسیده بازدید کرده و طی صحبت‌های پیمانکار طرح قرار بر این شده تا شش ماه دیگر آماده بهره برداری شود.

اما در این بازدید استاندار و معاون عمرانی آن تاکید کردند تا مدیران ادارات آب، برق و مخابرات هرچه سریع تر نسبت به رساندن این تاسیسات به هتل پنج ستاره‌ای که قرار است در بالاهای کوه‌های مسجد صاحب الزمان ساخته شود اقدام کنند.

به گفته «سیف اللهی» معاون عمرانی استانداری این هتل هزار و ۴۰۰ تختی است.

«سیف اللهی» از ایجاد طرح  سازمان دهی ترافیک شهر کرمان با محوریت سازمان‌های شورای ترافیک، شهرداری و پلیس راهنمایی رانندگی در کرمان خبر داد و گفت سازمان‌های مربوطه باید ظرف مدت یک ماه نسبت به ایجاد این طرح اقدام کنند و گزارش خود به استاندار اعلام کنند و به تصویب استاندار برسد.

استاندار درباره این طرح می‌گوید هدف این طرح این است که نظم و انضباط مردم در سطح شهر است و باید تمام دستگاه‌ها و مسئولین در این باره اقدام کنند تا بتوانیم شهری زیبا و منظم داشته باشیم.

در ادامه یک تفاهم نامه بین سازمان میراث میراث فرهنگی و شرکت جهاد نصر صورت گرفت که در این تفاهم نامه هفت خانه تاریخی فرسوده در بافت قدیمی شهر کرمان به شرکت جهاد نصر واگذار گردید. شرکت جهاد نصر نیز در مقابل عملیات مرمت و بازسازی این خانه‌ها به عهده گرفت که در نهایت این ‌خانه‌ها به هتل و مراکز اقامتی برای مسافران تبدیل می‌شوند.

استاندار کرمان ضن ابراز خوشحالی از بازسازی باند فعلی فرودگاه کرمان می‌گوید علی رغم وجود فشار بسیار زیاد برای تعطیلی فرودگاه کرمان این کار بدون تعطیلی فرودگاه در حال انجام است.

مدیرکل فرودگاه‌ کرمان در این باره گفت که یک سوم از باند فعلی بازسازی شده و قرار بر این تا پایان سال یک چهارک دیگر همین باند هم بازسازی شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=7111
1 نظر
  1. محمد می گوید

    درود بر رزم حسینی استاندار محبوب دیار کریمان
    به عنوان یک کرمانی از داشتن استانداری مطالبه گر خوشحالم
    بعد از سالها کسی پیدا شد که به فکر مردم این دیار باشد
    شیر مادر حلات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.