رئیس کمیته امداد زرند:


نیکوکاران زرند‌ی ۱۳ میلیارد ریال به ایتام کمک کرده‌اند

رئیس کمیته امداد زرند گفت: کمک به ایتام در زرند در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱۰ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، موسوی فر،رئیس کمیته امداد زرند گفت:در شش ماهه ابتدای امسال تعداد ۸۰۰ نفر از نیکوکاران و همشهریان در طرح اکرام ایتام و حمایت از فرزندان محسنین مشارکت داشتند و به زنجیره کمک رسانی به ایتام ملحق شده اند و هرکدام یک یا چند فرزند را به عنوان فرزند معنوی انتخاب و ماهیانه مبالغی را به حساب آنها واریز می کنند.

موسوی فر گفت:نیکوکاران زرند‌ی بیشترین مشارکت را در کمک به ایتام و ثبت نام در طرح اکرام نسبت به سایر شهرستان‌های استان کرمان داشته اند، که نشان از نگاه حسنه و کمک به هم نوع در بین مردم نیکوکار این شهرستان دارد.

او افزود: کمک به ایتام در زرند در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱۰ درصدی را نشان می دهد و نیکوکاران زرند‌ی ۱۳ میلیارد ریال  طی این مدت به ایتام کمک کرده اند.

موسوی طرح اکرام را یکی از مردمی‌ترین و شفاف‌ترین طرح‌های کمیته امداد دانست و گفت:برای ثبت نام و مشارکت دراین طرح به واحد اکرام ایتام واقع در بولوار جمهوری مراجعه و پس از انتخاب فرزند معنوی، نسبت به واریز ماهیانه حداقلی حتی مبلغ ۱۰۰هزار ریال اقدام کنید.

او تصریح کرد: این قبیل فرزندان یتیم از نیازمند‌ترین افراد هستند که مادران آنها بدون شغل و بدون اینکه در مکان خاصی نگهداری شوند وسرانه خاص غذایی داشته باشند، با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

موسوی گفت: شماره‌های تماس ۰۹۱۳۶۶۷۲۳۶۵ و ۳۳۴۳۴۴۶۶ واحد اکرام ایتام کمیته امداد زرند پاسخگوی نیکوکاران است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77409
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.