۱۷۰ پایگاه جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند راه‌اندازی شد

حمید کریمیان زاده بیان کرد: با توجه به اینکه این نهاد هر سال در ماه مبارک رمضان به ویژه در شب‌های قدر اقدام به برپایی پایگاه‌هایی برای جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند می‌کند، امسال به مناسبت شب‌های قدر ۱۷۰ پایگاه جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند در مساجد و محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه این نهاد با راه اندازی پایگاه‌های جذب حامی فرصت مناسبی را برای خیران و مردم نوع دوست فراهم می‌کند تا به صورت داوطلبانه حمایت یک یا چند یتیم و فرزندان محسنین را بر عهده بگیرند افزود: چهار هزار و ۵۰۵ حامی خیر در شب‌های قدر سال گذشته با ثبت‌نام در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین حمایت تعدادی از ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت استان را عهده دار شدند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: شماره حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت مجازی ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۸۰ بانک تجارت برای جمع آوری کمک‌های مردم خیر برای کمک به ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: همچنین مردم خیر و نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۴*۸۸۷۷*و یا با ارسال عدد سه به شماره پیامک ۱۰۰۰۳۴۵۵ در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند.

به گفته وی: هم اکنون ۴۲ هزار و ۵۰۰ حامی سرپرستی ۲۰ هزار فرزند یتیم و محسنین را بر عهده دارند که ۱۰۲ نفر از این حامیان خارج از کشور هستند و چهار هزار فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد فاقد حامی هستند که انتظار داریم خیران و مردم مؤمن و نیکوکار در این ماه پر خیر و برکت از این فرصت معنوی بهره گرفته و حمایت این فرزندان خانواده‌های نیازمند را عهده دار شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28365
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.