مدیرکل استاندارد استان کرمان؛


۳۱ آسانسور غیراستاندارد در کرمان پلمب شد

مدیرکل استاندارد استان کرمان با اشاره به اجرای گشت مشترک (مانور بازرسی استاندارد آسانسورهای منصوبه) در استان کرمان گفت: آسانسور غیراستاندارد ساختمان‌های عمومی پنج نقطه شهر در این گشت مشترک مورد بازدید قرار گرفت و در این زمینه تعداد ۳۱ دستگاه آسانسور پلمب شد.

 به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، مسلم بسیج مدیرکل استاندارد استان کرمان روز دوشنبه ۱۹ شهریور افزود: گشت مشترک مانور بازرسی آسانسورهای اماکن عمومی کرمان امروز به‌صورت هم‌زمان با سراسر کشور انجام شد.

او اظهار داشت: این طرح باتوجه‌به استانداردهای ملی ایران به شماره‌های ۱-۶۳۰۳ برای آسانسورهای برقی و شماره ۲-۶۳۰۳ برای آسانسورهای هیدرولیکی و همچنین دستورالعمل صدور تأییدیه ایمنی آسانسور به شماره مدرک ۱۳۱/۱۳۱/د و همچنین باتوجه‌به اهمیت ضرورت نظارت بر آسانسورهای منصوبه به‌خصوص در اماکن عمومی و مراکز خدماتی، درمانی و در راستای مواد سه، ۶ و ۱۹ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد (مصوب ۱۳۹۶)، در کرمان اجرایی شد.

 مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: گشت مشترک (مانور بازرسی استاندارد آسانسورهای منصوبه در اماکن عمومی) با کمک و همیاری نماینده دادستانی، نماینده استانداری، نماینده سازمان صمت و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت، اتحادیه آسانسور و پله‌برقی استان، سرپرست اتحادیه کشوری آسانسور و پله‌برقی، صداوسیمای استان هم‌زمان با سراسر کشور در استان کرمان اجرایی شده است.

 این گشت در راستای حفظ ایمنی و سلامت آحاد جامعه و در راستای پیاده‌سازی مواد سه، ۶ و ۱۹ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد با حضور مدیرکل استاندارد استان کرمان، نماینده دادستان، نماینده استانداری، نماینده سازمان صمت و سرپرست اتحادیه کشوری آسانسور و پله‌برقی صورت گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121697
1 نظر
  1. بابایی می گوید

    خوب چرا اسامی اماکن رو اعلام‌نمی کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.