شناسایی ۳۲ نقطه آلوده آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهر

به گزارش تسنیم زهرا موسی‌پور روز شنبه در جلسه کارگروه تخصصی مبارزه با پدیده حاشیه‌نشینی و زمین‌خواری استان در سالن پیامبر اعظم‌(ص) استانداری اظهار‌داشت طرح نجات از تعدادی کارگروه مختلف برای پیگیری امور‌ تشکیل شده است. کارگروه آموزش، فرهنگ و هنر، ۶ کانون فرهنگی هنری مساجد نیز در حاشیه شهر کرمان راه‌اندازی شد که طرح‌ها و برنامه‌های خوبی داشته‌اند.
مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری با بیان اینکه بیش از ۳۲ نقطه آلوده آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهر کرمان شناسایی شد افزود:« دو گرمخانه با مدیریت شهرداری کرمان ایجاد شد و در حال حاضر هزار و ۳۳۰نفر در این مراکز نگهداری می‌شوند.»
وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی بازارچه‌های محلی برای اشتغال زنان آسیب‌دیده و همچنین راه‌اندازی دو کتابخانه در پایگاه‌های بسیج در این مناطق از اقدامات انجام شده با اجرای طرح “‌نجات” است خاطر‌نشان کرد که حدود ۲۰۰ نفر ساعت کلاس آموزشی مهارت‌های زندگی در حاشیه شهر کرمان برگزار شده است.
مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری کرمان اظهار‌داشت که آموزش در سطوح مختلف و در رشته‌های مختلف به ساکنین این محله‌ها داده شده و آموزش‌ها نیز به صورت رایگان برگزار شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13450
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.