مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان؛


۹ پرواز به مسیر کرمان – تهران اضافه شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر و کارون به خط پروازی کرمان – تهران افزوده شد و در طول هفته ۹ پرواز در این مسیر خواهند داشت.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، علی جزینی‌زاده روز دوشنبه در جمع مدیران شرکت هواپیمایی کارون در کرمان اظهار کرد: پروازهای شرکت هواپیمایی کارون با هواپیمای بوئینگ B۷۳۷ در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۳:۴۰ و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۰۷:۴۰ از فرودگاه بین‌المللی کرمان به فرودگاه بین‌المللی مهرآباد انجام می‌شود.

او افزود: پروازهای شرکت هواپیمایی قشم ایر هم با هواپیمای B۷۳۷ یکشنبه‌ها ساعت ۲۱:۵۰، سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۲:۱۰ و جمعه‌ها ساعت ۶ از فرودگاه بین‌المللی کرمان به تهران انجام می‌شود.

 جزینی‌زاده ادامه داد: با ورود این شرکت‌های هواپیمایی تعداد ۲ هزار صندلی در هفته به ناوگان فعال در فرودگاه بین‌المللی کرمان اضافه شده است.

او یادآور شد: همچنین شرکت‌های هواپیمایی آسا جت و پارس نیز پروازهای غیر برنامه‌ای به فرودگاه مرکز استان انجام می‌دهند.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان اضافه کرد: از یک سال پیش و در پی وصول گلایه‌های مردم و مسئولان با حمایت‌های استاندار و مدیران ارشد علاوه بر افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان مهرآباد (تهران) و بالعکس، شرکت‌های هواپیمایی زاگرس، آتا، وارش، کاسپین، قشم ایرو و کارون به جمع شرکت‌های هواپیمایی فعال جمهوری اسلامی و ماهان افزوده شده که با همیاری اصحاب رسانه و خبرگزاری‌های استان پوشش خبری انجام شده که جای تقدیر دارد.

او افزود: اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان به‌منظور ارائه تسهیلات پروازی بیشتر برای خدمت‌رسانی به مردم و مسئولان آمادگی پذیرش پروازهای برنامه‌ای در فرودگاه‌های استان کرمان را دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120794
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.