انتخاب صادق‌زاده به عنوان رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان

دکتر عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان به عنوان رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان به مدت ۴ سال برگزیده شد.

انتخابات هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان با حضور محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون ورزش‌های کم بینایان و نابینایان کشور ، مسئولین اداره کل ورزش وجوانان استان،اعضا و کاندیداهای ریاست این هیات برگزار گردید.

پس از رای گیری دکتر عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اکثریت قاطع آرا بار دیگر به عنوان رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان به مدت ۴ سال برگزیده شد.

در ابتدای این نشست محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون ورزش‌های کم بینایان و نابینایان کشور گفت: نابینایان و کم بینایان از بسیاری امکانات جامعه محرومند، لذا انتظار دارند در ورزش، مسئولان، افراد جامعه و خیران آن ها را ببینند.

وی ابراز کرد: جامعه نابینایان و کم بینایان جامعه ای خاص هستند و نگاه ویژه‌ای باید به آنان شود.

مشکل معلولین مشکل مسئولان و جامعه است

مظلومی با بیان اینکه مشکل معلولین مشکل مسئولان و جامعه است، افزود: مسئولان باید کمک کنند تا این افراد، مانند دیگران در جامعه زندگی کنند و بتوانند از امکانات موجود بهرمند شوند.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز گفت: باید با تعامل سازنده، استفاده از ظرفیت ها و ایجاد احساس آرامش و امنیت، شرایطی را پیش بیاوریم که به توسعه ورزش نابینایان و کم بینایان در سراسر استان کمک کند.

وی افزود: باید شهرستان های بیشتری در زیرمجموعه‌ هیات نابینایان و کم بینایان استان فعال شوند تا بتوانیم تعدد بیشتری از هیات‌های ورزشی در شهرستان ها را داشته باشیم.

در ادامه دکتر عباس صادق زاده گزارشی از عملکرد هیات در چهارساله گذشته را بیان کرده و افزود : با تلاش‌های انجام شده جایگاه ورزش نابینایان وکم بینایان کرمان در کشور بالا بوده و ورزشکاران دیار کریمان ضمن کسب سهمیه های متعدد کشوری وبین المللی در این عرصه خوش در خشیدند.

در ادامه این مراسم پس از رای گیری دکتر عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اکثریت قاطع آرا بار دیگر به عنوان رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان به مدت ۴ سال برگزیده شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=60023
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.