از ۱۹ خرداد؛


آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین‌آلات کرمان

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین‌آلات راهسازی و تجهیزات وابسته کرمان با حضور ۱۰۰ شرکت فعال در این بخش از شنبه ۱۹ تا سه‌شنبه ۲۲ خرداد برگزار می‌شود. در این رویداد معدنی ۹۰ شرکت داخلی و نمایندگان ۱۰ شرکت بین‌المللی حضور دارند.

به گزارش کرمان‌نو، ⁠هشتمین رویداد معدنی کرمان میزبان حضور شرکت‌های بزرگ بورسی از جمله شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و هلدینگ میدکو خواهد بود.

درعین‌حال شرکت‌های بزرگ فرابورسی نظیر شرکت معدنی و صنعتی گهر زمین نیز در این نمایشگاه حضور به هم خواهند رساند.

این رویداد در بخش ماشین‌آلات معدنی و راهسازی میزبان حضور هپکو به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات معدنی کشور خواهد بود.

در کنار این شرکت‌های بزرگ و نام‌آشنای معدنی در این رویداد امکان حضور مجموعه‌های دانش‌بنیان نیز فراهم شده و در واقع این واحدها محصولات بومی‌سازی شده از طریق مهندسی معکوس را به نمایش عموم می‌گذارند. به‌این‌ترتیب این گردهمایی فرصتی مغتنم برای آشنایی بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های بزرگ معدنی و صنعتی کشور خواهد بود.

از دیگر نقاط قوت هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات راه‌سازی و تجهیزات وابسته کرمان حضور تعداد زیادی از کارشناسان و متخصصین حوزه معدن و صنایع معدنی است.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات راه‌سازی و تجهیزات وابسته کرمان در روز شنبه ۱۹ خردادماه در ساعت ۱۷ با حضور جمعی از مسئولین استان کرمان افتتاح خواهد شد و تا روز ۲۲ خردادماه این رویداد پابرجاست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119073
2 نظرات
  1. Farhad می گوید

    آدرس کجاست همون جاده رفسنجانه ؟

  2. حسین رمضان‌پور می گوید

    چطور میشه اطلاعات کاملی راجبه این نمایشگاه و شرکت‌های حاضر در ان بدست آورد؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.