واکنش روابط‌عمومی استانداری به مراسم استقبال از خاتون بم؛


 اداره کل ورزش و جوانان برنامه استقبال را به دفتر استاندار اعلام نکرده بود

 به دنبال انتقاد از استانداری کرمان برای نفرستادن نماینده برای استقبال از تیم «خاتون بم»، اسدی‌زاده روابط‌عمومی استانداری گفت: وظیفه اطلاع‌رسانی در این زمینه با اداره کل ورزش و جوانان است و متأسفانه برنامه استقبال به دفتر استاندار اعلام نشده است.

به گزارش «کرمان نو» اسدی‌زاده مدیرکل روابط‌عمومی استانداری با بیان اینکه استاندار همواره حامی ورزشکاران خصوصاً ورزشکاران حرفه‌ای بوده است، گفت: استاندار در زمانی هم که در استان حضور نداشته یکی از معاونان را به‌عنوان نماینده به مراسم مرتبط با ورزشکاران فرستاده است.

شایان‌ذکر است روز گذشته تیم «خاتون بم» که در مسابقات فوتبال زنان آسیا توانسته بود به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند وارد فرودگاه کرمان شد. در مراسم استقبال فقط مدیرکل ورزش و جوانان حاضر شده بود.

تیم فوتبال خاتون بم به‌عنوان اولین تیم زنان ایرانی توانست در جام باشگاه‌های آسیا با صعود از مرحله گروهی در بین ۸ تیم برتر آسیا قرار بگیرد.

این تیم در دیدار اول خود با نتیجه ۲ بر یک برابر ملبورن سیتی شکست خورد. دیدار دوم را درحالی‌که تا دقایق پایانی پیروز بود به تساوی یک بر یک رضابت داد و در دیدار آخر نیز بازی یک بر صفر باخته را ۲ بر یک پیروز شد تا جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123169
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.