مشروح اخبار ورزشی نوزدهم شهریورماه ۱۴۰۳ در «کرمان نو»:


از درخشش بوکسور کرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا تا تهدید دوازه‌بان کنار گذاشته شده مس کرمان

مشروح اخبار ورزشی دوشنبه نوزدهم شهریورماه ۱۴۰۳ را در «کرمان نو» بخوانید.
در این بسته خبری از قهرمانی بوکسور کرمانی در مسابقات نونهالان قهرمانی آسیا تا تهدید دوازه‌بان کنار گذاشته شده تیم فوتبال مس کرمان، مدال‌آوری کونگ‌فوکاران کرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی و درخشش دختران کرمانی در مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جهان را می‌خوانید.

قهرمانی فرزان احمدی در مسابقات بوکس نونهالان آسیا

فرزان احمدی بوکسور کرمانی تیم ملی نونهالان ایران موفق شد در رقابت‌های قهرمانی آسیا در فینال وزن ۶۱ کیلوگرم، مقابل علی‌اوف بوکسور قدرتمند قزاقستانی پیروز شود و به مدال طلای ارزشمند دست یابد.

9223372036854775808 214629 1 1

دروازه‌بان جدید مس کرمان کنار گذاشته شد؛

علی کردانی تهدید به افشاگری کرد

علی کردانی دروازه‌بان جذب شده تیم فوتبال مس کرمان که در فصل نقل‌وانتقالات به این تیم اضافه شده بود در حالی شب گذشته یکشنبه ۱۸ شهریور با پیامی در صفحه شخصی خودش از کنار گذاشته شدنش از تیم فوتبال مس کرمان خبر داد که با مقصر دانستن کادر فنی تهدید به افشاگری کرد.

در ابتدای فصل نقل‌وانتقالات تیم مس کرمان ایمان صادقی را به خدمت گرفت که این بازیکن پس از مدتی تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و پس از جدایی صادقی، کردانی جذب شد؛ اما حالا با بازگشت او گویا کادر فنی تمایلی به ادامه همکاری با کردانی ندارد.

 

درخشش دختران کرمانی در مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جهان

در سی و هفتمین دوره مسابقات سپک تاکرای ۲۰۲۴ قهرمانی جهان که در کشور تایلند برگزار شد زهرا زمانی و مهساپورزال در قالب تیم ملی در این رقابت‌ها حاضر بودند که توانستند یک مدال طلا و ۲ نقره کسب کنند.

تیم ایران توانست در بخش زنان در دیوژن A و در رشته هوپ تاکرا مدال طلا، و دررشته کواد(چهارنفره) و رشته رگو (سه نفره) نیز ۲ مدال نقره کسب کند.

 

IMG 20240909 104752 996

یک نقره و یک برنز سهم کونگ‌فوکاران کرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی

مسابقات کونگ‌فو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی به مدت ۳ روز در تهران در ۵ وزن برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها علی نکویی در وزن ۹۳ کیلوگرم مدال نقره و معین بیک‌محمدلو مدال برنز را از خود کردند و به اردوی تیم ملی دعوت شدند. اردونشینان خود را برای اعزام به مسابقات آسیایی آماده می‌کنند.

 

IMG 20240909 104917 770

درخشش پیشکسوت وزنه‌برداری کرمان در مسابقات جهانی فنلاند

محمدرضا ابوالقاسمی، پیشکسوت وزنه‌برداری استان، در رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری پیشکسوتان که به میزبانی کشور فنلاند در حال برگزاری است موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد.

این رقابت‌ها با حضور برترین‌های جهان در وزن‌های مختلف برگزار می‌شود و محمدرضا ابوالقاسمی از استان کرمان در این میدان بزرگ افتخارآفرینی کرده است. وی از مربیان برجسته وزنه‌برداری استان است و هم اکنون در سمت رئیس هیئت وزنه‌برداری شهرستان سیرجان و مسئول کمیته فنی هیئت وزنه‌برداری استان فعالیت می‌کند.

IMG 20240909 112142 988

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121680
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.