مشروح اخبار ورزشی ۲۱ تیر در «کرمان نو»:


از معرفی تارتار به‌عنوان سرمربی گل‌گهر تا رونمایی گهرزمین از ستاره‌هایش در فوتسال

مشروح اخبار ورزشی پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ را در «کرمان نو» بخوانید.
در این بسته خبری از مخالفت اراکی‌ها با انتقال حسینی به گل‌گهر و معرفی تارتار به‌عنوان سرمربی این تیم تا دعوت ۲ بازیکن آکادمی گل‌گهر به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان و شروع لیگ برتر فوتسال و انتخاب رئیس هیئت تنیس استان کرمان، همچنین شایعاتی مبنی بر انحلال تیم فوتبال شهرداری سیرجان و صحبت مدیرکل ورزش و حوانان استان کرمان مبنی بر تعیین تکلیف مجموعه اقبال کرمان را می‌خوانید.

گل‌گهر و حسینی در بن‌بست

سید مجتبی حسینی که در روزهای اخیر مذاکراتی را با گل‌گهر سیرجان داشت با مخالفت اراکی‌ها روبرو شد.
مجتبی حسینی که تجربه کار در ذوب‌آهن، تراکتور، مس کرمان، پیکان و… را دارد، سال گذشته هدایت آلومینیوم اراک را برعهده گرفت و عملکرد خوبی در این تیم بر جای گذاشت که همین اتفاق موجب شد تا هیئت‌مدیره این باشگاه اجازه انتقال او به گل‌گهر سیرجان را ندهد.
قرارداد حسینی با آلومینیوم اراک یک فصل دیگر باقی‌مانده بود و به همین دلیل رضایت این باشگاه برای انتقال او به گل‌گهر باید در نظر گرفته می‌شد که این اتفاق رخ نداد و حسینی در آلومینیوم ماندنی شد. با این شرایط گل‌گهری‌ها سراغ گزینه‌های دیگر خود می‌روند.

rmod55yp

 

دعوت ۲ بازیکن آکادمی گل‌گهر به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان

با دعوت امیرمحمد شهبا و محمدفاضل شهبا توسط عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان جمع بازیکنان دعوت شده از آکادمی گل‌گهر به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان به عدد ۷ رسید.
پیش‌ازاین سام سالاری، محمدمعراج جعفری، محمدمهیار ناصری، یزدان ذاکری و محمدجاوید پورخسروانی پنج فوتبالیست آکادمی گل‌گهر بودند که به تیم ملی نوجوانان دعوت شده بودند.

9223372036854775808 214111 1

 

رونمایی گهرزمین سیرجان از ستاره‌هایش

تیم فوتسال گهرزمین سیرجان درحالی‌که فصل قبل رتبه سوم لیگ برتر را کسب کرد امسال از همان ابتدا روند طوفانی را در جذب ستاره‌ها داشت. تیم سیرجانی در نقل‌وانتقالات پرسروصدا عمل کرد و ستارگان بزرگ فوتسال کشور را به سیرجان آورد و حالا در اولین هفته از فصل جدید مسابقات فردا جمعه ۲۲ تیر در سالن امام علی پذیرای کراپ الوند است. این تیم در فصل جدید با هدایت حسین افضلی و با جذب ۳ بازیکن لالیگایی یعنی حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور و به‌خدمت‌گرفتن چهره‌هایی مانند حمید احمدی، مهدی اسدشیر، علیرضا عسکری و محمد صادقی در کنار ستاره‌هایی همچون: عبدالله‌پور، اسدی، شجاعی، پرکاس، خزایی و… به مصاف حریفان در لیگ می‌رود.

20240610135708704 1

 

امیرحسین اسفندیاری به‌عنوان رئیس هیئت تنیس استان کرمان انتخاب شد

برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان کرمان با حضور پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت همراه، نایب‌رئیس فدراسیون و اعضاء روز پنجشنبه ۲۱ تیر در محل هتل پارس برگزار شد.
در پایان این مجمع انتخاباتی، امیرحسین اسفندیاری با کسب ۱۸ رای از مجموع ۱۹ رای به مدت چهار سال، ریاست هیئت تنیس استان کرمان را عهده‌دار شد.

IMG 20240711 123002 380

تارتار سرمربی گل‌گهر شد

مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته ملوان بندرانزلی با عقد قراردادی ۲ ساله به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان انتخاب شد.
سیرجانی‌ها که در روزهای اخیر با مجتبی حسینی هم مذاکراتی داشتند پس از مخالفت باشگاه آلومینیوم با جدایی او سراغ گزینه‌های بعدی رفتند و امروز قرارداد خود را با تارتار به ثبت رساندند.

9223372036854775808 214116

 

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان منحل می‌شود؟

طبق گزارشی که تیتر ورزشی منتشر کرده، شنیده می‌شود نهادهای نظارتی با ارسال نامه به شهرداری سیرجان، تیم‌داری حرفه‌ای این نهاد را در تضاد با قانون دانسته‌اند. طبق شنیده‌ها ممکن است امتیاز شهرداری سیرجان به باشگاه گل‌گهر منتقل شود، اتفاقی که هنوز هیچ مقام رسمی در شهرداری و گل‌گهر آن را تایید نکرده است.

این تیم که بیش از ۱۰ سال به دلیل نبود حامی مالی، شهرداری سیرجان حمایت از آن را بر عهده گرفت حالا شاید به ته خط رسیده باشد.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقی برای تیم زنان شهرداری سیرجان رخ خواهد داد. تیمی که دو بار قهرمان ایران شده و بارها عناوین دوم و سوم را به دست آورد.

IMG 20240711 172603

سحرخیزان، لژیونر جدید فوتبال ایران

سعید سحرخیزان، مهاجم فصل گذشته گل‌گهر سیرجان به تیم اورنبورگ روسیه پیوست. این مهاجم ۲۱ساله فصل گذشته طی ۳۲ بازی برای گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر و جام حذفی، ۱۰ گل زد و ۳ پاس گل داد. اورنبورگ که محمد قربانی را هم در اختیار دارد، فصل گذشته در لیگ برتر روسیه دوازدهم شد.

IMG 20240711 185715 249

مجموعه اقبال کرمان تعیین تکلیف می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان کرمان به مجموعه اقبال کرمان اشاره کرد و گفت: مجموعه اقبال تعیین تکلیف و در آینده‌ای نزدیک بهسازی می‌شود.

پاریزی افزود: ما ۳۵۰ میلیون تومان به‌حساب هیئت تنیس استان واریزی داشتیم تا بتواند هزینه وقفی خود را تعیین تکلیف کند و انتظار داریم این مجموعه ساماندهی شود.

او تصریح کرد: البته باید گفت، تنیس استان محدود به این مجموعه نیست، سال‌های گذشته مجموعه‌های خصوصی زیادی در استان و شهرستان‌ها راه‌اندازی شده و امروز این ظرفیت در ۵۰ تا ۶۰ درصد شهرستان‌های استان وجود دارد تا افرادی که متقاضی سرمایه‌گذاری هستند برای این کار ورود کنند.

پاریزی بیان داشت: امروز این آمادگی را داریم که به‌منظور توسعه این رشته ورزشی در بخش سرمایه‌گذاری تسهیلات پرداخت کنیم تا شاهد پیشرفت این ورزش باشیم.

photo12518793534

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119952
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.