بلاتکلیفی باشگاه مس کرمان صدای همه را درآورد


از نگرانی هواداران تا بلاتکلیفی ورزشکاران

بلاتکلیفی باشگاه مس کرمان صدای هواداران و ورزشکاران این باشگاه را درآورده است.

به گزارش کرمان‌نو، درحالی‌که تیم‌ها فصل نقل‌وانتقالاتی خود را می‌گذرانند و در حال بستن و ثبت قراردادهای خود هستند باشگاه مس کرمان یکی از باشگاه‌هایی است که هنوز نه تکلیف بودجه‌اش و نه حتی تعداد رشته‌های فصل آینده آن مشخص است. همین موضوع باعث شده تا در روزهای اخیر اعتراضاتی از سوی برخی هواداران و رسانه‌ها به عملکرد این باشگاه شود.
بلاتکلیفی در باشگاه مس کرمان باعث شده تا خیلی از ورزشکاران این باشگاه ندانند که آیا برای فصل آینده باشگاه در رشتهٔ آنها تیم‌داری می‌کند یا خیر؟ بازیکنانی که همواره از تسویه‌نشدن قراردادهایشان می‌گویند از طرفی بلاتکلیفی در تیم‌داری کردن یا نکردن این باشگاه هم باعث شده تا وضعیت این بازیکنان در هاله‌ای از ابهام باشد.
باتوجه‌به تأکید شرکت مس در کم‌کردن تیم‌های باشگاه‌های مس بدون شک برخی از رشته‌های این باشگاه حذف یا با تغییراتی روبرو خواهد شد، اما اینکه کی قرار است تصمیم‌گیری انجام شود موضوع موردبحث این روزها است.
هواداران نگران بسته‌شدن تیم فوتبال این باشگاه هستند و معتقدند بازه طلایی نقل‌وانتقالات در حال ازدست‌رفتن است. آنها خواهان بازگشت تیم مس کرمان به لیگ برتر هستند؛ اما شرایط موجود را مهیای صعود نمی‌دانند.
یکی از دلایل تاخیر در ابلاغ بودجه و تعیین تکلیف تیم‌ها انتخابات ریاست‌جمهوری بود، باشگاهی که کوچک‌ترین کارها در آن تحت‌تأثیر تغییرات در مدیران بالادستی شرکت است و همین موضوع همواره مورد نقد بوده است، اگرچه با تشکیل کمیته ورزش امید می‌رفت که این نقص‌ها پوشیده شود؛ اما این کمیته هم ادامه‌دار نبود تا باشگاه‌های مس شرایطی به‌مراتب عجیب‌تر از قبل داشته باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120209
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.