در شورای مسکن مطرح شد؛


استاندار: مدیر بانکی که تسهیلات مسکن را نمی‌پردازد، ول کند و برود

معاون عمرانی استاندار: هر معاون وزیر که نباید روی جلسات شورای مسکن یک ابلاغیه بدهد. با یک مکاتبه بعد از شورای مسکن جلوی کار را گرفتند

به گزارش کرمان‌نو، استاندار کرمان و معاون عمرانی او در چهارمین جلسه شورای مسکن مواردی را مطرح کردند که حاکی از عدم توجه مدیران به جلسات شورای مسکن بود. استاندار در این جلسه خطاب به مدیران بانکی اعلام کرد که هر مدیری که نمی‌تواند تسهیلات مسکن را بپردازد، پست خود را رها کند و برود.

محمدمهدی فداکار در این جلسه اعلام کرد که در یک مورد حتی پروژه بعد از تعیین بانک تعیین شعبه سده و تسهیلات پرداخت نشده است، گفت: این مورد یک تخلف آشکار است.

فداکار در این جلسه با تأکید بر پرداخت تسهیلات بانکی توسط بانک‌ها، گفت؛ اینکه یک نفر بیاید و روی پول مردم ولم دهد، کار خاصی نیست و یک کارشناس هم می‌تواند این کار را انجام دهد و مدیر برای بانک نمی‌خواهد، مدیران باید بتوانند تسهیلات مسکن را بپردازند.

او در این جلسه تأکید کرد که بایستی در موضوع مسکن تکلیف بانک‌های خصوصی و دولتی مشخص شود. بی‌توجهی به مصوبات شورای مسکن، در صحبت‌های معاون استاندار نیز باز تکرار شد. آیت‌اللهی موسوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه با بیان اینکه با یک مکاتبه بعد از شورای مسکن، جلوی کار را گرفته‌اند، اذعان کرد: به مصوبات شورای مسکن احترام بگذارید، هر معاون وزیر که نباید روی جلسات شورای مسکن یک ابلاغیه بدهد .

او همچنین در خصوص نپرداختن تسهیلات بانکی توسط بانک‌ها پیشنهاد داد تا این شورا مصوب کند که همانند کشور، سهم بانک‌ها به تعداد واحدها مشخص شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118942
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.