امید فوتبالیست‌های بومی زن در سیرجان زنده ماند


امتیاز شهرداری سیرجان به گل‌گهر واگذار می‌شود

درحالی‌که روز گذشته به‌طورقطع اعلام شد که شهرداری سیرجان منحل می‌شود و در لیگ برتر فوتبال زنان تیم‌داری نمی‌کند حالا با تأکید مدیرعامل شرکت گل‌گهر امتیاز این تیم به باشگاه گل‌گهر واگذار می‌شود و گل‌گهر در لیگ برتر زنان تیم‌داری می‌کند.

به گزارش کرمان‌نو، روزهاست که انحلال تیم فوتبال شهرداری سیرجان نقل زبان‌هاست و دیروز توسط نایب‌رئیس هیئت فوتبال نیز این موضوع به قطعیت اعلام شد.

همین موضوع باعث نگرانی فوتبالیست‌های دختر شهر سیرجان شده بود که حالا طبق اخباری که موجود است با تأکید عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر قرار است امتیاز شهرداری سیرجان به گل‌گهر واگذار شود کار خوبی که در صورت اتفاق‌افتادن هم یکی از شروط گل‌گهر برای مجوز حرفه‌ای را می‌گیرد و هم فوتبالیست‌های بومی دختر سیرجان می‌توانند همچنان به آینده امیدوار باشند.

در اطلاعیه شرکت گل‌گهر آمده است: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در راستای ادامه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، با تأکید ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت در جهت حمایت از رشد همه‌جانبه ورزش زنان در سیرجان، به باشگاه گل‌گهر مأموریت داد تا روند انتقال امتیاز تیم فوتبال زنان شهرداری به این باشگاه را پیگیری نماید، تا در صورت انجام هماهنگی‌های نهایی، باشگاه گل‌گهر در فصل جدید لیگ برتر زنان، اقدام به تیم‌داری کند.

مجموعه گل‌گهر، ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه و حمایت‌های چندین ساله شهردار محترم سیرجان و اعضای محترم شورای شهر از فوتبال زنان، امیدوار است این اتفاق دریچهٔ جدیدی به روی ورزش زنان شهر بگشاید و همچنان نام سیرجان بر بلندای فوتبال زنان کشور حفظ شود.

گفتنی است؛ باشگاه گل‌گهر چندین سال است با راه‌اندازی آکادمی فوتبال زنان، اقدام به استعدادیابی و استعداد پروری در این رشته کرده است که ثمره آن حضور برخی از همین دختران بااستعداد در ترکیب تیم باشگاه شهرداری بود. امید است این اتفاق به رشد فوتبال زنان عزیز در سیرجان کمک شایانی بکند و به‌زودی شاهد حضور تعداد بیشتری از دختران پرافتخار سیرجانی در تیم‌های ملی باشیم.

17050648371200

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120850
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.