ورزش دغدغه چندم نمایندگان و استاندار کرمان است؟


بدرقه ورزشکاران پارالمپیکی بدون حضور مسئولان ارشد استان

شب گذشته در حالی آیین بدرقه ورزشکاران کرمانی پارالمپیک در هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد که در این مراسم نه استاندار حضور داشت و نه هیچ‌کدام از نمایندگان مجلس استان.

به گزارش کرمان‌نو، نبودن مسئولان ارشد استان در آیین بدرقه قهرمانان پارالمپیک واکنش خبرنگاران را به همراه داشت.

پارالمپیک عجین شده با حضور کرمانی‌هاست اما به‌راستی ورزشکاران رشته‌های قهرمانی که بارهاوبارها در عرصه‌های جهانی افتخارآفرین بودند دغدغه چندم مدیران استانی هستند؟

شب گذشته یکشنبه ۲۱ مردادماه در حالی آیین بدرقه ورزشکاران کرمانی پارالمپیک برگزار شد که در این مراسم نه استاندار حضور داشت و نه هیچ‌کدام از نمایندگان مجلس. البته در همان جلسه با پیگیری خبرنگاران مشخص شد که فداکار استاندار کرمان و مجید دوستعلی و شهباز حسن‌پور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در تهران حضور داشتند. نمایندگان استان با رئیس‌جمهور جلسه داشتند و استاندار نیز برای کارهای دولتی در تهران بود.
نبودن مدیران استانی در این مراسم با واکنش خبرنگاران و حتی مدیرکل ورزش و گلایه او همراه بود.
اما به‌راستی ورزش دغدغه چندم مدیران است. این اولین باری نیست که شاهد بی‌توجهی مدیران خصوصاً نسبت به ورزشکاران پارالمپیکی هستیم.
مراسم تجلیل همین ورزشکاران پس از بازگشت از مسابقات پاراآسیایی هانگژو با پیگیری‌های زیاد و تأخیر فراوان برگزار شد. بارها شاهد حمایت‌نشدن این ورزشکاران هستیم و حتی اگر باشگاه‌های صنعتی هم با آنها قرارداد دارند قراردادهای آنها را تسویه نمی‌کنند.
ما ۳ ورزشکار و یک مربی را در مسابقات پارالمپیک داریم که در روزهای آینده اعزام می‌شوند؛ اما گویا مسئولین فراموش کردند که ورزشکار و مدال‌آور تنها پس از بازگشت و کسب مدال و برای عکس یادگاری نیست؛ بلکه پیش از اعزام آنها نیاز به انگیزه و توجه داشتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120977
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.