نصیری، مدیر آکادمی باشگاه مس کرمان پس از تشکیل آکادمی این باشگاه:


برای اولین بار تیم دوومیدانی زنان باشگاه مس کرمان را تشکیل دادیم

آکادمی دوومیدانی باشگاه مس کرمان شروع به کار کرد.

به گزارش کرمان‌نو، استان کرمان استعدادهای زیادی در بحث دوومیدانی دارد که به گفته پیمان نصیری قهرمان دوومیدانی‌کار استان به دلیل کمبود منابع مالی اگرچه کار استعدادیابی انجام می‌شد اما خیلی از این استعدادها زمینه‌ای برای پیشرفت نداشتند، حالا باشگاه مس کرمان با تشکیل آکادمی دوومیدانی با هدف استعدادیابی و پرورش ورزشکار در این رشته گام برمی‌دارد.
مدیر آکادمی دوومیدانی مس کرمان در مورد اهداف آکادمی باشگاه مس کرمان گفت: در هیات دوومیدانی پایه و اساس را بحث استعدادیابی گذاشتیم و سپس اینکه اعزام‌ها به مسابقات نیز همزمان انجام شود و نیم نگاهی هم به بحث قهرمانی داشته باشیم.
نصیری با بیان اینکه بیشتر هدف ما هم در بحث رده‌های نوجوانان و جوانان بوده است گفت: در مدتی که کار کردیم تمام اعزام‌ها را انجام دادیم. هر اعزامی هم رکوردگیری می‌کردیم. استعدادیابی هایی هم که انجام می‌شد نیاز به کمک ارگان‌های دیگر بود که بعد از استعدادیابی این بچه‌ها حمایت شوند چون ما از نظر مالی به مشکل می‌خوردیم.
او ادامه داد: شما در نظر بگیرید فردی را از یک شهر دور افتاده بیاوریم بعد مشکلاتی برای اسکان و زندگی خودش ایجاد می‌شود از طرفی نیروی کار خانواده هم از آنها گرفته می‌شود. هزینه‌ها و خیلی موارد دیگر وجود دارد که ما به تنهایی از پس آن برنمی‌آمدیم. ما ورزشکارانی را هم داشتیم که سعی کردیم حمایت کنیم اما خب ظرفیت مالی ما در حدی نبود که بشود این تعداد را افزایش داد.
نصیری افزود: زمانی که شما بخواهید با برنامه‌ریزی بلندمدت تعداد بالایی ورزشکار تربیت کنید و اردو برگزار کنید نیاز به یکسری کمک‌های دیگر از ارگان‌های دیگر است. به همین دلیل پیگیری کردیم و صحبت کردیم آکادمی دوومیدانی باشگاه مس کرمان را برپا کردیم. یکی از اهداف ما بحث تشکیل تیم‌ها در بخش مردان و زنان بوده است.

مدیر آکادمی دوومیدانی مس کرمان با بیان اینکه دوومیدانی در استان کرمان بحث وسیعی است گفت: در این استان بسیار استعداد وجود دارد. زمانی که نهادی وجود داشته باشد و از این ورزشکاران حمایت کند شرایط متفاوت خواهد بود. ما امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم استعدادهای زیادی را به ورزش دوومیدانی معرفی کنیم. ما سعی کردیم زیرساخت‌هایی را فراهم کنیم. تلاش کردیم تمامی نهادها را کنار هم بیاوریم و خداراشکر حالا در قالب آکادمی فعالیت‌ها را ساماندهی‌شده‌تر انجام می‌دهیم.

او در مورد برخی فعالیت‌های آکادمی دوومیدانی مس کرمان گفت: اردوهای مختلف برای ورزشکارانی که استعدادیابی شدند می‌گذاریم و از همه لحاظ قرار است این بچه‌ها حمایت شوند و نتایج خوبی رقم بخورد. ما تا حالا تیم زنان نداشتیم اما پیگیری کردیم و این تیم را تشکیل دادیم و حالا تیم را به مسابقات میفرستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121777
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.