مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان خبر داد؛


برق ۵۵ درصد مناطق وصل شده

درحالی که از ساعت ۱۲:۱۵ امروز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت قطعی برق گسترد‌ه‌ای در شهر کرمان اتفاق افتاده بود مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان خبر داد که ۵۵ درصد مناطق برقشان وصل شده و به تدریج سایر مناطقی که دچار خاموشی شدند نیز برق آنها وصل خواهد شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، چندساعت پس از قطع گسترده برق در کلان‌شهر کرمان از ظهر امروز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت که علت آن نقص فنی و حادثه اعلام شده بود، اتصال برق مناطق شروع شده به‌طوری‌که مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان می‌گوید تا ساعت ۱۴ برق بیش از ۵۵ درصد از مناطق که دچار خاموشی شده بودند، وصل شد.

محمد سلیمانی ساردو اظهار داشت: برق سایر مناطقی از شهر کرمان که دچار قطعی شده‌اند نیز تا ساعتی دیگر به‌تدریج وصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تأکید کرد: باتوجه‌به اینکه در ساعات اوج بار مصرف برق قرار داریم و به دلیل اینکه شبکه دچار ناپایداری نشود، برق شهروندان به‌تدریج وصل خواهد شد.

سلیمانی درخواست کرد شهروندان برای مدیریت مصرف برق، کاهش فشار شبکه و جلوگیری از خاموشی همکاری لازم را داشته باشند.

روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای کرمان نیز طی اطلاعیه‌ای درباره چرایی قطعی برق کلان‌شهر کرمان اعلام کرد: شرایط جوی و طوفان نقطه‌ای شدید بر روی خطوط انتقال برق شهر کرمان موجب قطع یکی از خطوط برق شده که باتوجه‌به هوای گرم و افزایش بار سایر خطوط و پست‌های فوق توزیع برق باعث خاموشی در برخی نقاط شهر کرمان شده است که گروه‌های تعمیراتی و اجرایی در حال رصد و بررسی حادثه و رفع آن هستند.

ظهر امروز و هنگام قطع برق دمای هوا در شهر کرمان حدود ۴۰ درجه گزارش شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119677
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.