تیم‌داری در لیگ دسته یک واقعیت دارد؟


بلاتکلیفی بسکتبال مس کرمان

درحالی‌که مهرماه شروع مسابقات لیگ برتر است؛ اما هنوز مشخص نیست که تیم مس کرمان قرار است در لیگ برتر تیم‌داری کند یا طبق شایعاتی که وجود دارد در لیگ دسته یک.

به گزارش کرمان‌نو، لیگ برتر بسکتبال از مهر شروع می‌شود؛ اما تیم بسکتبال مس کرمان هنوز تکلیفش برای حضور در این مسابقات مشخص نیست.
پیش‌ازاین اخباری مبنی بر انصراف ۳ تیم مس کرمان، مهرام و ذوب‌آهن مطرح بود که مهرام از حضور در مسابقات انصراف داده بود؛ اما ذوب‌آهن که تصمیم به انصراف گرفته بود حالا قرار است همچنان در لیگ برتر حضور داشته باشد و فقط مانده تیم مس کرمان که باید دید کی به طور قطعی تکلیف آن مشخص می‌شود. 
طبق شنیده‌ها گویا تصمیم بر این است که تیم بسکتبال مس کرمان از لیگ برتر انصراف دهد و به‌جای آن در لیگ دسته یک و با بازیکنان بومی تیم‌داری کند. تصمیمی که باید دید چقدر می‌تواند منطقی و سودمند باشد؟ 
فصل گذشته تیم بسکتبال مس کرمان با ۲ بازیکن بومی و ۹ بازیکن غیربومی و ۲ بازیکن خارجی در لیگ برتر حضور داشت. البته این تیم برای پرداخت خصوصاً قرارداد بازیکنان خارجی خود حامی مالی نیز گرفته بود. 
عملکرد مسی‌ها اما عملکرد خوبی بود آنها در جدول با قرارگرفتن در رتبه پنجم به پلی‌آف راه پیدا کردند اما نتوانستند در برابر مهرام پیروز شود با همان رتبه پنجم به کار خود پایان دادند. 
IMG 20240831 121205 275
IMG 20240831 121142 089
حالا اما در روزهای باقی‌مانده به شروع مسابقات در لیگ برتر هنوز تیم‌داری یا انصراف از لیگ برتر مشخص نیست. از طرفی ۵۰ درصد پرداختی سال گذشته نیز انجام نشده و شنیده می‌شود که بازیکنان نیز برای این موضوع شکایت کرده‌اند.
اینکه چرا زودتر تکلیف این تیم مشخص نمی‌شود و چرا پرداختی سال گذشته هنوز انجام نشده از موضوعاتی است که باید زودتر به آن رسیدگی شود.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121443
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.