شروع لیگ برتر فوتبال؛


تارتار و ملوان خیلی زود به هم رسیدند | محرم و شکست‌ناپذیری برابر پرشورهای تبریزی

هفته اول لیگ برتر فوتبال در حالی از فردا شروع می‌شود که سرمربی گل‌گهر اولین بازی خود را برابر تیم سابق دارد و سرمربی تیم مس رفسنجان نیز برابر تیمی قرار می‌گیرد که همیشه از آن امتیاز گرفت است.

به گزارش کرمان‌نو، لیگ برتر فوتبال ایران فردا پنجشنبه ۲۵ مرداد با ۳ دیدار آغاز می‌شود که از ساعت ۱۹:۴۵ گل‌گهر سیرجان مهمان ملوان بندر انزلی خواهد بود. روز جمعه نیز مس رفسنجان دیگر نماینده استان کرمان به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌رود.
از نکات قابل‌توجه تقابل گل‌گهر و ملوان در بازی هفته اول لیگ برتر حضور سرمربی فصل گذشته ملوانی‌ها روی نیمکت سیرجانی‌هاست.

مهدی تارتار در همان هفته اول در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف ملوانی می‌رود که فصل گذشته روی نیمکت این تیم نتایج قابل قبولی بدست آورده بود و حالا هدایت تیم سیرجانی را دارد.
گل‌گهر امسال برخلاف فصول قبلی خود در نقل‌وانتقالات چراغ خاموش پیش رفت و اگرچه پول خوبی هم از فروش ۲ بازیکن خود سعید سحرخیزان و سامان فلاح به دست آورده؛ اما بریزوبپاش آن‌چنانی نکرده، تیم تارتار چندان بازیکن اسم‌ورسم‌دار و گران‌قیمتی ندارد؛ اما همچنان به‌عنوان مدعی کسب سهمیه پای به لیگ برتر می‌گذارد.
گل‌گهری‌ها فصل قبل جایگاهی بهتر از نهمی کسب نکردند و امسال به دنبال کسب رتبه بهتری در جدول لیگ برتر هستند.
علیرضا علیزاده، حمزه مظفری مربی تیم گل‌گهر و وحید میرزایی ماساژور گل‌گهر محرومان انضباطی این تیم هستند.

 

hchgwykh

 

محرم؛ شکست‌ناپذیر در برابر پرشورهای تبریزی

در دیگر دیدار هفته اول رقابت‌ها تیم مس رفسنجان در حالی میزبان تراکتورسازی تبریز است که تیم مس رفسنجان پس از جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی، اردوی آمادگی خود را در ترکیه پشت سر گذاشتند و شاگردان نویدکیا حالا آماده شروع لیگ هستند.
از نکات جالب‌توجه رویارویی نویدکیا به‌عنوان سرمربی در مقابل تراکتور، شکست‌ناپذیری او در مقابل این تیم بوده که باید دید آیا شاگردان او می‌توانند در خانه برابر تراکتور پیروز شوند یا خیر؟
بازی مس رفسنجان و تراکتور در جریان هفته نخست لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ روز جمعه ۲۶ مرداد به میزبانی ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار شد.
نویدکیا ۵ بار به‌عنوان سرمربی سپاهان مقابل تراکتور قرار گرفته که حاصل آن ۳ برد و ۲ تساوی بوده است. او پس از قبول هدایت نارنجی‌پوشان در فصل گذشته، تراکتور را در رفسنجان متوقف و سپس این تیم را از جام حذفی حذف کرد، تا به روند مثبت خود مقابل قرمزپوشان ادامه بدهد و حالا نویدکیا برای هفتمین بار به مصاف تراکتور می‌رود و باید دید آیا او می‌تواند این روند شکست‌ناپذیری را برابر پرشورها ادامه دهد یا خیر؟

مس رفسنجان فصل قبل در رتبه دهم لیگ برتر قرار گرفت.

 

1403050209241679630623514

171307374

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121039
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.