ضمانت‌نامه حدود یک میلیارد تومانی برای حضور در مسابقات آسیایی هندبال؛


تا سهمیه آسیا نپریده؛ بجنبید

درحالی‌که هندبال مس کرمان نماینده ایران و کرمان در جام باشگاه‌های آسیا است تا پایان هفته فرصت دارد برای شرکت در مسابقات اقدام کند در غیر این صورت فرصت حضور در آسیا را از دست می‌دهد.

به گزارش کرمان‌نو، این روزها که بخش عظیمی از سیاسیون درگیر دور دوم انتخابات هستند تیم هندبال مس کرمان قهرمان دوره قبل لیگ برتر برای اینکه بتواند در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند به پولی در حدود یک میلیارد تومان برای ضمانت‌نامه حضور در مسابقات احتیاج دارد. یک‌میلیاردی که اگرچه برای شرکت مس پولی نیست؛ اما باتوجه‌به مشخص نبودن ماندن‌ها و رفتن‌ها کسی که آن را گردن نمی‌گیرد.
محمد موسوی سرمربی تیم هندبال مس کرمان در این باره گفت: اگر این ضمانت‌نامه‌ای در موعد مقرر پرداخت نشود ممکن است این فرصت از دست برود. با آقای کافی هم در مورد این ماجرا صحبت کردیم ایشان هم گفتند پیگیر هستند؛ اما شرکت پولی پرداخت نمی‌کند باتوجه‌به انتخابات همه درگیر مسائل انتخاباتی هستند و گویا پروسه اداری آن هم طول می‌کشد.

موسوی با بیان اینکه سال خیلی بدی داشتیم ادامه داد: آن چیزی که دست ما بود را انجام دادیم در مسائل جانبی بدترین سالی که می‌توانستیم را داشتیم. تغییرات متعدد مدیریتی مشکلاتی را ایجاد کرد. کمیته راهبردی که تعیین تکلیف شد با آقای احمدیان و دوستان دیگر صحبت کردیم و آنها پذیرفتند که قراردادها را درست کنند و بحث تعهدات را انجام دهند. تا به مرحله پرداخت‌ها رسید موضوعات فساد رفسنجان مطرح شد و بعد از آن هم احمدیان نیز از کمیته برکنار شد و دوباره همه چی سر جای اول خودش برگشت. الان ما هم برای جام باشگاه‌های آسیا و هم فصل دیگر بلاتکلیف هستیم.

سرمربی هندبال مس کرمان در مورد ضمانت‌نامه‌ای که برای شرکت تیم در جام باشگاه‌های آسیا نیاز است گفت: باید ضمانت‌نامه‌ای معادل یک میلیارد تومان بگذارند تا تیم بتواند در مسابقات شرکت کند منتها اگر با فدراسیون هماهنگ کنند می‌توانند این کار را انجام دهند و ممکن است مبلغ کمتری هم باشد که حتی اگر یک میلیارد هم باشد واقعاً رقمی نیست که قرار باشد شرکت مس را با مشکل روبرو کند.

او ادامه داد: با آقای احمدیان که صحبت کردم خواستیم که حداقل تا پایان لیگ قرارداد بازیکنان را بدهند آنها هم قول‌هایی دادند؛ اما الان با این اوضاع عملاً هیچ‌کس جواب‌گو نیست.

موسوی در پاسخ به این سؤال که چقدر از قراردادهای تیم پرداخت شده گفت: تقریباً ۴-۵ نظر حدود ۲۰-۲۳ درصد مانده مابقی هم حدود ۴۰ درصد از قراردادهایشان به‌اضافه مبلغ آپشن قهرمانی مانده است.

تیم هندبال مس کرمان اگر تا پایان هفته نتواند ضمانت‌نامه را پرداخت کند به‌عنوان تیمی که قهرمانی سختی را هم کسب کرده بود از حضور در جام باشگاه‌های آسیا جا می‌ماند اتفاقی که بسیار می‌تواند برای هندبال ایران و کرمان حیف باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119625
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.