هفته اول لیگ دسته یک فوتبال کشور؛


تغییرات نیمکت‌ها در کرمان و شهربابک جواب می‌دهد؟

۲ تیم فوتبال مس کرمان و مس شهربابک از فردا ۱۹ شهریور رقابت‌های خود را در لیگ دسته یک در حالی شروع می‌کنند که نیمکت هر ۲ تیم دستخوش تغییرات شده است.

به گزارش کرمان‌نو، لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی از فردا دوشنبه ۱۹ شهریور برگزار می‌شود که استان کرمان ۲ تیم در این رقابت‌ها دارند. هر ۲ نماینده استان کرمان با تغییر سرمربی پا به این رقابت‌ها می‌گذارند. در تیم مس کرمان علی سامره پس از کش‌وقوس‌های فراوان جایگزین اکبر محمدی شد و در تیم مس شهربابک نیز محمود فکری به‌جای قاسم شهبا روی نیمکت شهربابکی‌ها می‌نشیند.
تیم فوتبال مس کرمان که برای معرفی سرمربی نهایی خود پروسه طولانی را طی کرد و حتی در بازه‌ای قرار بود قاسم شهبا روی نیمکت آن‌ها بنشیند حالا علی سامره‌ای را روی نیمکت خود دارد که کرمانی‌ها از ابتدای معرفی او به نسبت سایر گزینه‌ها رویکرد مثبت‌تری نسبت به او داشتند. اگرچه در روزهای اخیر هم انتقاداتی نسبت به یارگیری مسی‌های کرمان وجود داشت؛ اما باید دید در هفته‌های ابتدایی فصل باوجوداینکه تیم سامره دیر هم بسته شد آیا می‌تواند نتایج قابل‌قبول هواداران را کسب کند تا در هفته‌های بعد امید به حمایت آن‌ها داشته باشد یا خیلی زود شاهد حیاکن رها کن خواهیم بود؟
از طرفی مس شهربابک نیز با تغییراتی که در روی نیمکت داشته و آوردن محمود فکری امیدواری بیشتری نسبت به لیگ امسال دارد.
اینکه چقدر ۲ نماینده استان می‌تواند شانس صعود در سال پیش رو را داشته باشند سوالی است که باید پس از گذشت چند هفته به آن پاسخ داد.
مس کرمان در بازی اول خود روز دوشنبه ۱۹ شهریور از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه باهنر به مصاف مس سونگون می‌رود و مس شهربابک نیز از ساعت ۱۹ مهمان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121639
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.