صادقی و مس همچنان در ابهام؛


تمرینات هندبال مس کرمان برای لیگ و جام باشگاه‌های آسیا شروع شده

درحالی‌که تمدیدی‌های تیم هندبال مس کرمان انجام شده و چندین بازیکن جدید هم به این تیم اضافه شدند؛ اما مسی‌ها هنوز با افشین صادقی ملی‌پوش تأثیرگذار خود به توافق نرسیده‌اند.

به گزارش کرمان‌نو، درحالی‌که تیم هندبال مس کرمان ۲ هفته پیش با تغییر سرمربی روبرو شد این روزها گویا قرارداد بازیکنان خود را بسته و تمریناتش را شروع کرده است.
این تیم که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده بود امسال با حضور در جام باشگاه‌های آسیا شرایط ویژه‌ای را سپری می‌کند.
کاهش بودجه باشگاه مس کرمان با تحت‌تأثیر قرار دادن تمام تیم‌های این باشگاه من‌جمله تیم هندبالش مشکلاتی را ایجاد کرده، بااین‌وجود تیم هندبال مس کرمان قرارداد بازیکنان خود را برای حضور در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا بسته و این روزها هم تمریناتش را در کرمان پیگیری می‌کند.
مسی‌ها بازیکنانی مانند الله‌کرم استکی، علیرضا دادوند و کاظمی را هم به تیم قبلی خود اضافه کردند، اما در کنار جدایی مجتبی حیدرپور که به‌ناچار به دلیل قرارداد قبلی باید به سپاهان برمی‌گشت جدایی افشین صادقی مهره تأثیرگذار مسی‌ها که قصد داشت لژیونر شود نیز موضوع نگران‌کننده‌ای بود که البته هنوز هم تکلیف این بازیکن ملی‌پوش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
پیوستن او به تیم کویتی در حالی گویا منتفی شده که فدراسیون ITC او را صادر نکرده است.
در سوی دیگر مسی‌ها نیز هنوز نتوانستند با مهره تأثیرگذار و بومی خود برای ادامه همکاری به توافق برسند و باید دید آیا این تیم می‌تواند صادقی را در کرمان و مس نگه دارد یا خیر؟

بازی‌های مس در لیگ برتر از مهرماه شروع می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121887
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.