سرمربی خاتون بم در نقش مدیر فنی تیم زنان استقلال


 جعفری: مذاکراتی با استقلال داشتم؛ اما تصمیم نهایی من ماندن در کنار خاتون است

 قرار است مرضیه جعفری سرمربی خاتون بم در لیگ برتر در نقش مدیر فنی تیم زنان استقلال در لیگ دسته دوم فعالیت کند.

به گزارش کرمان‌نو، پس از الزام تیم‌داری باشگاه‌ها در بخش زنان برای کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های زیادی درصدد تشکیل تیم زنان خود بر آمدند.

در استان کرمان نیز تیم‌های گل‌گهر و مس رفسنجان تیم‌داری خود را آغاز کردند مس رفسنجان در لیگ دسته دوم و گل‌گهر نیز با گرفتن امتیاز شهرداری سیرجان در لیگ برتر زنان حاضر خواهند بود.

۲ باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس نیز تیم‌داری خود را در فوتبال زنان اعلام کرده بودند که همین موضوع گمانه‌زنی‌هایی را برای برخی از مربیان به وجود آورده بود.

برخلاف پرسپولیسی‌ها که به دنبال خرید امتیاز لیگ برتری در فوتبال زنان هستند، باشگاه استقلال درصدد آن است تا فعالیت خود را از لیگ دسته دوم آغاز کند.

به همین دلیل در روزهای گذشته آبی‌ها به سراغ مذاکره با مرضیه جعفری سرمربی سال‌های متوالی خاتون بم رفتند که او به درخواست هدایت تیم لیگ دویی استقلال پاسخ منفی داد؛ اما مشکلی برای همراهی این تیم در نقش مدیر فنی ندارد.

قرار است موضوع مدیریت فنی جعفری بر تیم زنان استقلال به تصویب هیئت‌مدیره برسد و او کارش را در جمع آبی‌پوشان پایتخت آغاز کند.

جعفری با تایید این خبر به «فوتبالی» اعلام کرده که: «امسال به‌عنوان سرمربی در کنار خاتون بم خواهم بود. مذاکراتی هم با استقلال داشتم که آن را رد نمی‌کنم؛ اما تصمیم نهایی من ماندن در کنار خاتون است و این روزها نیز برای حضور هر چه بهتر در رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌های تیم را دنبال می‌کنم.»

جعفری در فصل جدید لیگ برتر زنان سکان‌دار تیم خاتون بم خواهد بود و باتوجه‌به برنامه برگزاری مسابقات لیگ دو، حضور جعفری در تیم استقلال منافاتی با فعالیتش در تیم خاتون ندارد.

تیم خاتون بم به‌زودی بازی‌های خود را در گروه اصلی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود را انجام می‌دهد.

برنامه مسابقات خاتون در این مرحله به شرح زیر است:

ملبورن سیتی استرالیا – خاتون بم ایران؛ ۱۵ مهرماه – ساعت ۱۲:۳۰ به‌وقت‌تهران

خاتون بم ایران – کایا ایلویلو فیلیپین؛ ۱۸ مهر – ساعت ۱۲:۳۰ به‌وقت‌تهران

کالج اسکالرز تایلند – خاتون بم ایران؛ ۲۱ مهر – ساعت ۱۲:۳۰ به‌وقت‌تهران

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121754
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.