شروع ناامیدکننده باشگاه‌های مس در فوتبال


حال بد تیم‌های فوتبال مس

ضعف تیم‌های فوتبال مس کرمان، رفسنجان و شهربابک در امتیازگیری هفته‌های ابتدایی باعث ناامیدی و انتقاداتی به این تیم‌ها شده، انتقاداتی که اگر در هفته‌های آینده روند امتیازگیری این تیم‌ها به همین ترتیب پیش برود بیشتر هم خواهد شد.

به گزارش کرمان‌نو، ۳ تیم مسی در استان کرمان در حالی هفته‌های ابتدایی خودشان را سپری می‌کنند که نتیجه‌گیری خوبی نداشتند. وضعیت ناامیدکننده در کسب امتیازات هفته‌های ابتدایی مس رفسنجان و مس کرمان صدای منتقدان را درآورده از طرفی مس شهربابک هم اگرچه ۲ بازی اول خود را برده بود؛ اما با باخت در هفته سوم و تساوی خانگی هفته چهارم این تیم هم روند نزولی داشته تا تیم‌های مس عملکرد خوبی را در ۴ -۵ هفته ابتدایی نداشته باشند.

شروع ناامیدکننده تیم محرم

محرم نویدکیا که با حواشی زیاد در نهایت روی نیمکت مس رفسنجان ماندگار شد حالا در ۵ هفته ابتدایی در نتیجه‌گیری موفق عمل‌نکرده است. این تیم از ۵ بازی یک برد، ۲ تساوی و ۲ باخت کسب کرده تا با ۵ امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار بگیرد. این تیم ۴ گل دریافت کرده و ۳ گل نیز به ثمر رسانده است. شاگردان نویدکیا در هفته اول با ۲ گل به تراکتور باختن، هفته دوم برابر فولاد به‌تساوی رسیدند و هفته سوم توانستند ۳ بر یک آلومینیوم اراک را ببرند؛ اما در هفته پنجم در دربی کرمان به تساوی رضایت دادند و در هفته ششم هم با یک گل به تیم تازه لیگ برتری شده چادرملو اردکان باختند تا شروع شاگردان نویدکیا در لیگ چندان رضایت‌بخش نباشد.

IMG 20240929 131329 602

مس کرمان به هیچ تیمی نه نمی‌گوید

تیم فوتبال مس کرمان در حالی از ۱۲ امتیاز ۵ امتیاز کسب کرده که با امتیازدادن به تیم‌های پایین جدول عملکرد قابل دفاعی ندارد. این تیم بازی هفته اول برابر مس سونگون را با ۲ گل پیروز شد. شاگردان سامره با ۳ گل در هفته دوم برابر صنعت نفت آبادان مغلوب شدند و ۲ هفته نیز بدون هیچ گلی به تساوی رسیدند. این در حالی است که پالایش نفت آبادان و تیم شهرداری آستارا تیم‌های ته جدولی لیگ یک بودند که توانستند از مس کرمان امتیاز بگیرند. مس کرمان فصل گذشته نیز لیگ را خوب آغاز نکرده بود نارنجی‌پوشان از ۵ بازی اول خود یک برد ۳ شکست و یک تساوی کسب کرده بود، نتایجی که باعث استعفای محمود محمودی‌نیا از هدایت این تیم شد. حالا شاگردان سامره در هفته پنجم به مصاف تیم نیرو زمینی ارتش می‌روند تیمی که تنها یک امتیاز گرفته و اگر مس نتواند ۳ امتیاز این بازی را بگیرد شرایط آن به‌مراتب سخت‌تر هم می‌شود.

DSC01104

شروع خوب فکری و اما ترمز در ادامه راه

تیم محمود فکری اگرچه در ۲ هفته ابتدایی ۲ پیروزی خوب را کسب کرد؛ اما در ادامه با باخت برابر آریو اسلامشهر و تساوی خانگی برابر پارس جنوبی جم متوقف شد. مسی‌های شهربابک پس از آوردن محمود فکری روی نیمکت این تیم پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند؛ اما اینکه در ادامه راه آیا موفق می‌شوند روند مثبتی را طی کنند یا نه مشخص نیست. یکی از اقدامات دیگری که این باشگاه انجام داده عملکرد مثبت در راستای ساماندهی هواداران این تیم است به‌طوری که حالا هواداران زن و مرد مس شهربابک باعلاقه برای تماشای بازی‌های این تیم به ورزشگاه می‌روند برگ برنده‌ای که مس کرمان از آن بی‌بهره است.

SAVE 20240929 131432

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122408
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.