رئیس انجمن صنایع غذای استان کرمان:


 حضور منسجم در قالب یک غرفه، توانمندی استان را به نمایش می‌گذارد

 اگر در دو سال گذشته شرکت‌های کمتری در نمایشگاه اگروفود شرکت کردند، امسال ۱۲ شرکت کرمانی از صنعت خرما و پسته و میوه‌های خشک تا شیرینی‌جات و قاووت و سمنو در قالب یک غرفه به‌صورت منسجم در این نمایشگاه حاضر شدند. محمد امینیان، رئیس انجمن صنایع غذایی استان کرمان متذکر می‌شود که این حضور منسجم در قالب یک غرفه به جهت سرشکن کردن هزینه‌ها و بازاریابی بهتر بوده است. او امیدوار که صنایع غذایی استان به همین شیوه در نمایشگاه اگروفود دبی هم حضور یابند.

به گزارش کرمان‌نو، امینیان با بیان اینکه همبستگی و شناخت کارخانه‌جات تولید صنایع غذایی در استان کرمان هدف اصلی ماست، اذعان دارد: شرکت‌های صنایع غذایی استان باید همدیگر را بشناسند و منسجم باشند و مشکلاتشان را به‌صورت دسته‌جمعی به ارگان‌ها و ارکان دولتی اعلام کنند.

 او معتقد است که مشکلات را با چند دست و نه یک‌دست، قابل حل‌اند. تأکید اصلی او از این حضور این شرکت‌ها در قالب یک غرفه و تحت پوشش انجمن، انتقال تجربیات و به نمایش گذاشتن توانمندی‌های استان کرمان است. او دراین‌رابطه ادامه می‌دهد: ما باید بتوانیم تجربیات را در اختیار هم قرار دهیم و توانمندی‌های استان کرمان را در نمایشگاه اگروفود که بزرگ‌ترین نمایشگاه ایران است به نمایش بگذارند. ما امیدواریم در نمایشگاه‌های آتی در کرمان در مورد صنایع غذا و نمایشگاه‌های بین‌المللی که نزدیک‌ترین آن اگروفود دبی هست هم به همین نحو شرکت کنیم.

 به گفته او حضور منسجم از نظر هزینه‌ای و بازخورد و از نظر میزان اثربخشی نتیجه بهتری برای کرمان خواهد داشت. مزیت حضور دسته‌جمعی از نگاه او معرفی مشتری‌های شرکت‌های همکاری به یکدیگر است. او دراین‌رابطه می‌گوید: دوستان به‌صورت گروهی مشتری‌ها را به هم معرفی می‌کنند، به طور مثال ممکن است من یک مشتری برای محصول گردو داشته باشم و این مشتری را به شرکت دیگر هم استانی معرفی کنم که باعث سودآوری بیشتر استان باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119054
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.