دربی لیگ یکی‌های استان؛ مس کرمان - مس شهربابک


خارج‌شدن سامره از بحران یا ادامه روند مثبت تیم فکری؟

۲ تیم فوتبال مس کرمان و مس شهربابک در شرایطی کاملاً متفاوت با هم دربی استان را برگزار می‌کنند.

به گزارش کرمان‌نو، در حالی روز چهارشنبه ۲۵ مهر دربی لیگ یکی‌ها بین مس کرمان و مس شهربابک از ساعت ۱۶:۳۰ در کرمان برگزار می‌شود که تیم علی سامره از نظر امتیازگیری در حالت بحرانی است؛ اما تیم محمود فکری روند خوبی را از ابتدای فصل داشته است.
مسی‌های کرمان از ۶ بازی تنها ۵ امتیاز کسب کرده‌اند که با ۰.۸ امتیاز یک نتیجه فاجعه را به‌جای گذاشته‌اند؛ اما در سوی مقابل مسی‌های شهربابک با کسب ۱۳ امتیاز از ۶ بازی گذشته با میانگین ۲.۱ امتیاز عملکرد خوبی را داشته‌اند.

همه مقصرند الا سامره

در حالی ۲ تیم مسی استان برابر هم قرار می‌گیرند که در کرمان سرمربی تیم مس کرمان به دنبال مقصر جلوه‌دادن دیگران است. اگرچه در ۲ بازی اخیر این تیم، مسی‌ها به‌شدت به داوری اعتراض داشتند؛ اما سامره علاوه بر اعتراض به داوری با مصاحبه‌ای علیه مدیریت باشگاه پس از باخت جنجالی برابر بعثت کرمانشاه نشان داد که شاید سهم خودش در جایگاه این روزهای مس کرمان را فراموش کرده است.
آنها در ۶ بازی ۲ گل زده‌اند و ناکامی خط حمله این تیم کاملاً مشهود است. باید دید او و کادر فنی‌اش چه برنامه‌ای برای روشن‌کردن موتور گلزنی تیمش دارند؟

319945 3

فکری عامل حاشیه تیم بی حاشیه شد

اما در سوی مقابل مس شهربابکی قرار دارد که از همان ابتدای فصل با آوردن محمود فکری به‌عنوان سرمربی نشان داد که برنامهٔ ویژه‌ای برای لیگ امسال دارد. شاگردان فکری ۷ گل زده و ۲ گل خورده دارند و در رتبه دوم جدول با امتیاز و تفاضل برابر با پیکان قرار گرفته‌اند.
تنها نقطه تاریک شهربابکی‌ها مصاحبه عجیب محمود فکری در مورد انتخاب سرمربی استقلال بود که همین حواشی زیادی برای او ایجاد کرده است و شاید ادامه همکاری او با مس شهربابک را هم با چالش روبرو کند.
حالا باید دید روز چهارشنبه این شاگردان سامره هستند که خود را بحران امتیاز نگرفتن خارج می‌کنند یا شاگردان فکری روند ثبت خود را دنبال می‌کنند؟

 

1967525 650

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123126
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.