جذب ستاره‌ها در تیم سیرجانی ادامه دارد


خیز بلند فوتسال سیرجان برای قهرمانی لیگ برتر

تیم فوتسال گهرزمین سیرجان به‌عنوان یکی از نمایندگان استان کرمان در لیگ برتر، نقل‌وانتقالات خود را با جذب ستاره‌های لژیونر و ملی‌پوش شروع کرده تا به‌عنوان یکی از مدعیان به‌نظر برسد.

به گزارش کرمان‌نو، تیم فوتسال گهرزمین سیرجان با نتایجی که خصوصا در هفته‌های پایانی فصل اخیر لیگ برتر گرفت توانست در پایان لیگ برتر به رتبه سوم رقابت‌ها برسد.

این تیم در نقل‌وانتقالات کار خود را بسیار جدی آغاز کرده است. این تیم درحال تمدید با ستاره‌های خود است. رضا عبدالله‌پور و محمدامین شجاعی‌فر ۲ بازیکن بومی تیم فوتسال گهرزمین سیرجان هستند که تاکنون قراردادشان را با این باشگاه برای فصل جدید تمدید کردند.

همچنین این تیم با به خدمت گرفتن سالار آقاپور، ستاره ملی‌پوش و اسبق مایورکا پالما اسپانیا قهرمان اروپا بزرگترین بمب نقل‌وانتقالات را ترکاند؛ قراردادی که گویا سه‌ساله است.

در گام بعدی، حمید احمدی ملی‌پوش سابق تیم فوتسال مس سونگون نیز پس از توافق با مدیران باشگاه گهرزمین به‌صورت رسمی به این تیم اضافه شد.

مهدی اسدشیر بازیکن ۲۳ساله ملی‌پوش سن‌ایچ ساوه و علیرضا عسکری بازیکن سرشناس کرمانی که فصل گذشته پیراهن تیم گیتی‌پسند اصفهان را بر تن می‌کرد، نیز به این تیم پیوستند.

حضور پررنگ تیم فوتسال گهرزمین سیرجان در نقل‌وانتقالات سبب شده تا این تیم به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در فصل بعد معرفی شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119172
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.